مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان:

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان فضایی برای آموزش و تبادل تجربه ها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان کودک فضایی برای آموزش و تبادل تجربه ها است.  

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ سید محمد رضا جوادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به اینکه کودکانی که در سنین پایین با این فضاها ارتباط دارند؛ از نگرش عمیق تری برخوردار خواهند بود افزود: جشنواره های فرهنگی هنری کارکردهای مختلفی داشته و برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان می تواند زمینه ساز تحلیل و نقد مسائل  فرهنگی باشد.

وی در ادامه گفت: در حوزه های گوناگون آخرین تحقیقات تخصصی و فنی کشورهای مختلف که انجام و به نتیجه رسیده است را هم می‌توان در میدان این جشنواره‌ها به اشتراک گذاشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خاطرنشان کرد: نمایش‌هایی که به صورت موزیکال اجرا می‌شوند هم پیام‌های متنوعی دارند و علاوه بر ارائه پیام آموزشی و تربیتی با زبانی ساده، پویایی خاصی در بین مخاطبان ایجاد می کنند.

جوادی افزود: ارتباط مستقیم مخاطب و اثرگذاری پیام‌های آموزشی و تربیتی و باور پذیر شدن بسیاری از مسائل، از دیگر نتایج آموزش از طریق تئاتر است.

وی  از همکاری کانون در برگزاری جشنواره بیست و چهارم در همدان خبر داد و گفت: کانون موظف است در کنار سایر ارگان‌های متولی در برگزاری جشنواره، تمام تلاش خودش را انجام دهد.

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مریم کاظمی 10 تا 15 آذرماه در همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/غ

برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان می تواند زمینه ساز تحلیل و نقد مسائل باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار