دیدار اعضای شورای شهر قم با آیت الله یزدی

آیت الله یزدی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم خدمت به شهر کریمه ی اهل بیت(س) را خدمت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

دیدار اعضای شورای شهر قم با آیت الله یزدیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت الله یزدی،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در دیدار اعضای شورای  اسلامی شهر قم با تبیین اهمیت و ویژگی‌های شهر مقدس قم به‌دلیل وجود بارگاه کریمه اهل‌بیت(ع)، مسجد مقدس جمکران، حضور مراجع عظام تقلید و روحانیت، گفت: از مسئولان توقع می‌رود تصمیماتی برای این شهر بگیرند که درخور شأن این شهر مقدس باشد.

وی حل مشکلات نه تنها در شهر قم بلکه در کشور را نیازمند تعامل، همگرایی و همفکری مسئولان دانست و تاکید کرد: همه مسئولان باید در راه خدمت به مردم و نظام، از گروه‌گرایی، حزب‌گرایی، تفرقه و اختلاف بپرهیزند.

 آیت الله یزدی با قدردانی از زحمات همه مسئولان به‌ویژه شهردار و شورای اسلامی شهر قم، از مسئولان شهری به‌عنوان خادمانی متدین، متخصص و آشنای به مدیریت شهری یاد کرد و خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به مسئله ترافیک، مسائل فرهنگی و اجتماعی شد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه ی علمیه قم خدمت به شهر مقدس قم را خدمت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست.

آیت الله یزدی همچنین بر توجه و نظارت بیشتر مسئولان شهری به نماهای شهری و ترویج و گسترش معماری ایرانی اسلامی تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار آقای جلالی، رئیس شورای شهر قم با ارائه گزارشی از اقدامات شورا از آغاز فعالیت تاکنون، توسعه متوازن مناطق شهری، نوسازی بافت فرسوده، ایجاد بستری مناسب برای حل مشکلات ترافیکی با راه انداختن مترو و توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی را از اولویت های کار شورای برشمرد.

انتهای پیام/ش

اعضای شورای شهر قم  با آیت الله یزدی دیدار کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.