شهردار قم:

راه‌اندازی تئاتر مرکزی شهر نیازمند هفت میلیارد تومان اعتبار است

سقائیان نژاد در جلسه شورای اسلامی شهر گفت:برای راه‌اندازی تئاتر مرکزی شهر قم هفت میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قمسقائیان نژاد،شهردار قم در جلسه شورای اسلامی شهر قم با انتقاد از وضعیت راکد تئاتر مرکزی شهر اظهار کرد:در حال حاضر برای راه‌اندازی این پروژه 3 میلیارد تومان،برای راه‌اندازی و جانمایی پارکینگ این مجموعه 3 میلیارد تومان و برای نگهداری آن نیز سالانه یک میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی افزود: بخش بزرگی از وظایف ارشاد را شهرداری انجام می‌دهد که مهم‌ترین دلیل آن نیز پایبندی شهرداری به امور فرهنگی و حساسیت در برابر تعطیلی این قبیل امور است اما باید تکلیف این مسائل به‌راستی در بین دستگاه‌های متولی مشخص و روشن شود.

شهردار قم با تأکید بر ضرورت جانمایی و احداث پارکینگ در شهر قم افزود: اولویت ساخت و جانمایی پارکینگ در شهر قم ضروری است و شورای قبل آن را تصویب کرده و رد مصوبه شورای قبل توسط شورای فعلی صرفاً سبب فوت زمان و وقت می‌شود در حالی‌که حساسیت و ضرورت آن برای تمام مردم و دستگاه‌ها کاملاً مشخص و روشن است.

سقائیان نژاد بابیان اهمیت حرکت بر اساس اولویت‌های شهر و توجه به طرح تفصیلی شهر قم گفت: باید طبق برنامه‌وبودجه‌های مصوب حرکت کرد و در اجرای برنامه‌های لازم طبق برنامه‌های مصوب هیچ‌گونه فرصتی را از دست نداد.

وی با اشاره به طرح شهرداری قم در جانمایی پارکینگ دریکی از مناطق پرتردد شهری تصریح کرد: 29 هزار متر از پارکینگ در دست احداث توسط شهرداری آزاد شده و 13 هزار متر از آن هنوز تملک نشده که نیازمند تعلق اعتبارات و بودجه‌های لازم است.

شهردار قم با اشاره به محول شدن برخی از وظایف دستگاه‌های دیگر بر دوش شهرداری عنوان کرد: شرح وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار زیاد است اما چهارچوب و قدرت اجرایی این دستگاه به دلیل بودجه‌های اندک بسیار اندک بوده که صرفاً قدرت عملیاتی کردن چند درصد از برنامه‌ها و شرح وظایف تعریف‌شده را دارد.

انتهای پیام/ش

سخنان شهردار قم در جلسه ی شورای شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.