معاونان نجفی حکم جدید گرفتند

2 معاون شهرداری در احکامی جداگانه از سوی شهردار تهران به رؤسای ۲ کمیته از کمیته‌های ستاد بازآفرینی شهری پایدار کلانشهر تهران منصوب شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علی نجفی شهردار تهران طی حکمی، حجت الله میرزایی، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران را با حفظ سمت به عنوان رئیس کمیته هماهنگی و برنامه ریزی نوسازی ستاد بازآفرینی شهری پایدار کلانشهر تهران منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، سمیع الله حسینی مکارم، معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران نیز با حفظ سمت به عنوان رئیس کمیته توسعه اقتصادی و مالی ستاد بازآفرینی شهری پایدار کلانشهر تهران منصوب شد.

تعامل با سازمان نوسازی، مناطق دارای بافت فرسوده و سایر واحدهای تابعه شهرداری تهران و تمامی نهادها و سازمان‌های دولتی و عمومی عضو ستاد در راستای انجام وظایف و مأموریت های معین شده، تلفیق منابع و امکانات تمامی واحدهای تابعه و انجام هماهنگی‌های درون سازمانی و کنترل عملکرد آنها و تلاش برای توانمندسازی اقتصادی ساکنان و تجهیز منابع مالی برای نوسازی و ارتقاء کیفیت زندگی شایسته و مطلوب شهروندان عزیز ساکن در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهر تهران از جمله مهمترین نکاتی است که در احکام صادره از سوی شهردار تهران مورد تأکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/

روسای 2 کمیته باز آفرینی شهر تهران منصوب شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار