فرماندار ایرانشهر گفت: برنامه ریزی لازم برای اجرای بیش از ۳۰ ویژه برنامه در هفته وحدت در این شهرستان انجام شده است.

اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته وحدت در ایرانشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نبی بخش داودی فرماندار ایرانشهر در نشست ستاد بزرگداشت هفته وحدت اظهار داشت: تقویت یکپارچگی میان مسلمانان با هدف مقابله با دسیسه‌های دشمنان ضروری است.

داوودی افزود: امروزه دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی و صهیونیسم بر قدرت مسلمانان آگاه اند و از انسجام و اتحاد میان آنان هراس دارند.

وی ادامه داد: دشمنان به خوبی می‌دانند که تنها راه نفوذ، ایجاد اختلاف میان مسلمانان است بر این اساس امت اسلامی باید با بصیرت و حفظ انسجام خود دشمن را در رسیدن به خواسته هایش ناکام بگذارند.

فرماندار ایرانشهر گفت: این شهرستان به سبب سکونت اقوام و طوایف مختلف از جایگاه ویژه‌ای در حوزه وحدت و همدلی قشر‌های مختلف مردم برخوردار است.

داودی ادامه داد: هفته وحدت به عنوان یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ارزش و منزلت خاصی در میان مردم سیستان و بلوچستان به ویژه این شهرستان دارد و ستاد هفته وحدت نیز ویژه برنامه‌های متنوعی برای این هفته تدارک دیده است.

وی اظهار داشت: برگزاری همایش وحدت و اخوت، غبارروبی مزار شهدا، ویزیت رایگان بیماران، همایش بزرگ علما، نخبگان و جوانان، شب شعر، رقابت‌های قرآنی، محفل انس با کلام الله مجید، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مناطق مختلف شهر و رقابت‌های فرهنگی و ورزشی از جمله ویژه برنامه‌های هفته وحدت در ایرانشهر است.

انتهای پیام/ع

ویژه برنامه های هفته وحدت درایرانشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار