اعمال مشوق‌های ویژه برای سرمایه گذاران شهرک صنعتی مُهر

سرمایه گذاران در شهرک صنعتی مُهر از تخفیف ۸۰ درصدی زمین برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالحسین جعفرزاده مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های لامرد و مُهر گفت: سرمایه گذاران طرح‌های تولیدی در شهرک صنعتی مُهر از تخفیف ۸۰ درصدی بهای زمین و دیگر بسته‌های تشویقی برخوردار می‌شوند.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با هدف گره گشایی از موانع فراروی سرمایه گذاران در این شهرک ها، مشوق‌های جدیدی را در نظر گرفته است.

جعفرزاده ادامه داد: تخفیف در بهای زمین از جمله این تخفیف‌ها است و در این چارچوب سرمایه گذاران تنها ۲۰ درصد بهای هر متر مربع زمین به ارزش ۲۶۲ هزار و ۵۰۰ ریال را می‌پردازند.

وی اظهار داشت: این تخفیف پس از تکمیل و بهره برداری از واحد‌های تولیدی و به ازای ایجاد اشتغال بر اساس جواز تاسیس ارایه شده اعمال می‌شود.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های لامرد و مُهر از دیگر مزایای این مشوق‌ها را کاهش پرداخت نقدی بهای زمین از ۱۵ درصد به پنج درصد و افزایش مدت اقساط از ۳۶ ماه به ۴۸ ماه عنوان کرد و تصریح کرد: در این چارچوب، سرمایه گذار تنها پنج درصد مبلغ بهای زمین را به صورت نقد و مابقی را به صورت اقساط ۴۸ ماهه (هرسه ماه یک قسط) پرداخت می‌کند.

شهرک صنعتی مُهر با ظرفیت استقرار ۲۵۰ واحد صنعتی و اشتغالزایی بیش از ۵۰۰۰ نفر هم اکنون دارای امکاناتی از جمله آب برق، گاز و جاده آسفالت برخوردار است و در فاصله پنج کیلومتری مرکز شهرستان واقع است.

شهرستان مُهر در فاصله ۴۲۴ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

تخفیف ۸۰ درصدی زمین در شهرک صنعتی مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار