معاون سیاسی انتظامی فرماندار مشهد گفت: دستگاه‌ها باید با سیاست‌های هیات ورزش‌های همگانی برای توسعه ورزش همگانی هماهنگ شوند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حیدر خوش نیت امروز در پنجمین جلسه شورای ورزش همگانی مشهد در فرمانداری خراسان رضوی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند ظرفیت‌ها و فعالیت‌های خود را با هیات ورزش‌های همگانی شهرستان مشهد و استان خراسان رضوی هماهنگ کنند.

وی افزود: هیچ دستگاهی نمی‌تواند بهانه‌ای برای عدم همکاری با هیات ورزش‌های همگانی را داشته باشد. همچنین مشاورین بانوان ادارات باید در حوزه ورزش همگانی برای بانوان با همکاری مشاور امور بانوان فرمانداری مشهد زمینه اجرای سیاست‌های ورزش همگانی را فراهم کنند تا شاهد گسترش ورزش همگانی در بین بانوان کارمند ادارات باشیم.

خوش نیت با بیان اینکه اداره تربیت بدنی مشهد باید برای اجرای طرح پایش سلامت برای کارمندان دولت، فرمت لازم را فراهم کند، گفت: همه ادارات موظف به همکاری در این طرح هستند. هیات ورزش‌های همگانی نیز باید مربیان ورزش همگانی را در اختیار همه ادارات قرار دهد و ادارات نیز می‌توانند با مکاتبه با هیات ورزش‌های همگانی اداره تربیت بدنی مشهد مربی در اختیار گیرند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار مشهد افزود: در این زمینه رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان، امیر رضا آذریان، فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش، قول مساعد برای همکاری داده است. علاوه بر این یکی از پارامتر‌های ارزیابی فرمانداری مشهد از فعالیت مدیران توجه و اهتمام مدیران به انجام ورزش صبحگاهی در ادارات است.

خوش نیت گفت: ادارات باید اماکن ورزشی خود را جهت توسعه ورزش‌های همگانی در اختیار هیات ورزش‌های همگانی قرار دهند و در اجرای ماده ۸۸ برای واگذاری به بخش خصوصی نیز ادارات ملزم به پیش بینی مکانی برای ورزش همگانی در قرارداد‌های خود هستند.

 
انتهای پیام//ف.ف
 

برگزاری پنجمین جلسه شورای ورزش همگانی مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار