واكنش رضارشیدپور به روسرى به سر كردن مربی تیم ملی کبدی تایلند+فیلم

روابط عمومی فدراسیون کبدی طی تماس تلفنی در برنامه حالا خورشید به حاشیه های پیش آمده در مورد عکس جنجالی مربی تایلند پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته در مسابقات آسیایی  کبدی در گرگان  مربی مرد تیم تایلند، باسر کردن روسری به داخل مسابقه راه پیدا کرد  و انتشار عکسی از وی جنجالی در فضای مجازی به راه انداخت.

ابوذر مارکلایی روابط عمومی فدراسیون کبدی  صبح امروز طی تماس تلفنی با برنامه حالا خورشید نسبت به واکنش های پیش آمده در پاسخ به این سوال رشید پور که به مربی تایلند گفته شده که سرش را بپوشاند و برود داخل استادیوم گفت:اصلا چنین چیزی وجود ندارد چرا که ما ایرانیها زنده به ارزش های دینی  هستم .

وی اشاره داشت:ما قبل از شروع مسابقات طبق قوانینی که حاکم  است بر سیستم  ورزش کشورمان و فدراسیون  آسیاسی-جهانی تمامی موارد مورد نیاز را از طریق مکاتبات بین المللی با تمام کشورها انجام دادیم و به آنها اعلام کردیم که جهت شرکت در این مسابقات ، طبق قوانین و مقررات ما   که شامل مواردی چون  عدم حضور بانوان بدون پوشش و حجاب و عدم حضور آقایان در حین برگزاری مسابقات بانوان می شود،  در ایران حاضر شوند ؛ همه کشورها رعایت کردند.

مارکلایی  در ادامه تصریح کرد:در مورد این مشکل پیش آمده ، پس از چند ثانیه  از بروز این مشکل ، نیروهای حراست و امنیت این فرد را شناسایی  و به بیرون از سالن هدایت کردند.

ابوذر مارکلایی  ادامه داد: هیچ کسی به ایشان نگفته روسری سر کند و این موضوع ابتکار شخصی این فرد بوده است.

وی افزود: دوستان ما در چک کردن ورود و خروج و آیدی کارت بی دقتی کردند و بعد از چند ثانیه این مساله رفع شد از همین رو من از تمام مردم عذرخواهی می‌کنم.


انتهای پیام/

پاسخ فدراسیون کبدی به عکس جنجالی مربی تایلند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۶
خودش فهمید چی گفت اصلا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۲۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۶
به نظر من حالا به خورشید باید خاله خورشید کفت!