مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

هشدار اتحادیه مرغداران نسبت به برگزاری نمایشگاه بین المللی

کمالی سروستانی درباه احتمال شیوع بیماری آنفولانزای حادپرندگان در کشور ناشی از برگزاری نمایشگاه بین المللی دام و طیور در فصل نامناسب، هشدار داد.

اتحادیه مرغداران نسبت به برگزاری نمایشگاه بین المللی هشدار می دهدمحمد علی کمالی سروستانی مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباه هشدار تشکل‌ها به دو وزیر اقتصادی مبنی برگزاری نمایشگاه بین المللی دام و طیور اظهار کرد: اتحادیه مرغداری با ارسال نامه ای به دو وزیر اقتصادی مرتبط درباه احتمال شیوع و گسترش بیماری آنفولانزای حادپرندگان در کشور ناشی از برگزاری نمایشگاه بین المللی دام و طیور در فصل نامناسب هشدار داد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه طرح های مختلف تولیدکنندگان است، افزود: در شرایطی که احتمال شیوع بیماری آنفولانزا فوق حاد پرندگان وجود دارد، همانند سایر کشورها برای به حداقل رساندن تردد و ارتباط با مزارع باید برگزاری نمایشگاه به زمان دیگری موکول شود.

کمالی سروستانی ادامه داد: در صورت برگزاری نمایشگاه در زمان مقرر باید مسائل قرنطینه ای و حفاظت های لازم از سوی مرغداران رعایت شده تا شاهد شیوع بیماری در کشور نباشیم.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران در پاسخ به این سوال که با توجه به درخواست اتحادیه توافقاتی مبنی بر تاخیر در برگزاری نمایشگاه  دام و طیور صورت گرفته است، یادآور شد: تاکنون اعلام رسمی برای تاخیر در برگزاری نمایشگاه توسط وزیر جهاد و وزیر صنعت و معدن اعلام نشده است.

انتهای پیام/

 احتمال شیوع آنفولانزای حادپرندگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار