تخریب 38 درصد منازل شهری در ثلات باباجانی

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: حدود 38 درصد منازل شهری این شهرستان تخریب شده اند که نیاز به بازسازی کامل دارند و در مجموع به چهار هزار و 200 کانکس در سطح شهرستان برای اسکان موقت نیاز داریم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  علی اکبر اکبری فرماندار ثلاث باباجانی گفت: شهرستان ثلاث باباجانی 13 هزار و 300 واحد مسکونی دارد و با ارزیابی از هفت هزار و 633 واحد توسط بنیاد مسکن شده است که 2 هزار و 900 واحد مسکونی تخریبی و مابقی تعمیری هستند.

وی با بیان اینکه مرحله اسکان اضطراری و توزیع چادر به پایان رسیده است از برق کشی به بیشتر چادرها خبر داد و افزود: وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی و چراغ نفتی توسط هلال احمر در بیشتر چادرها توزیع شده است و همچنان ادامه دارد.

اکبری همچنین از توزیع روزانه 32 هزار لیتر نفت سفید رایگان توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی در این شهرستان خبر داد.

فرماندار ثلاث باباجانی با بیان اینکه 13 هزار و 920 دفترچه امدادی توسط هلال احمر نیز توزیع شده است؛ ادامه داد: جیره یک ماهه شامل برنج، حبوبات، روغن، کنسرو در حال توزیع است.

وی در خصوص وضعیت مدارس نیز گفت: 151 مدرسه در سطح شهرستان داریم که بیشتر آنها تخریب شده است و با وجود اینکه برخی از مدارس هم اکنون راه اندازی شده اند با کمک خیرین و تامین تعدادی کانکس از شنبه آینده تمامی مدارس فعال خواهند شد.

اکبری همچنین از توزیع 47 کانکس برای اسکان مناطق روستایی توسط خیرین خبر داد و گفت: قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران قول تامین هشت هزار کانکس ظرف 40 روز آینده را داده است که بخشی از نیروهای آنها در منطقه حضور دارند و قرار است کانکس های 16 متری تحویل مردم بدهند.


انتهای پیام/ز

توزیع 47 کانکس برای اسکان مناطق روستایی توسط خیرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار