رشد 65 درصدی تعویض کنتورهای خراب آب در خراسان شمالی

معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت : در 8 ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته تعویض کنتورهای خراب در استان رشد 65 درصدی داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز  بجنورد، محمدرضا شیردل معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 4 هزار و 348 فقره کنتور خراب در استان تعویض شده در حالیکه این رقم در مدت مشابه سال گذشته 2 هزار و 633 فقره کنتور بوده است.

وی افزود: از این تعداد 2 هزار و 224 فقره کنتور خراب در شهرستان بجنورد، 640 فقره در شهرستان شیروان ، 407 فقره در شهرستان اسفراین ، 310 فقره درشهرستان جاجرم ، 289 فقره در شهرستان مانه و سملقان، 140 فقره درشهرستان فاروج ، 258 فقره درشهرستان گرمه و 60 فقره در شهرستان راز و جرگلان تعویض شده است.

شیردل اعتبار صرف شده برای تعویض کنتورهای خراب را 4 میلیارد و 783 میلیون ریال برشمرد و گفت: تعداد کنتور های خراب به صورت روزانه و با توجه به قرائت کنتور ها در حال افزایش است و تعویض کنتور ها نیز کاری دائمی و مستمر است و در حال حاضر تعداد کنتور های خراب آب مشترکین  3 هزار و 811 کنتور است که با توجه به اعتبارات و برنامه ریزی های انجام شده تعویض خواهند شد .

گفتنی است: این خدمت موجب افزایش رضایتمندی مشترکان و شهروندان شده و برای تعویض این کنتورها بهایی از مشترک دریافت نمی شود.

انتهای پیام/ط

تعویض 4 هزار و 348 فقره کنتور خراب آب در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.