نماینده فدراسیون فوتبال؛

شرایط راه‌اندازی آکادمی فوتبال در استان اردبیل مهیا است

نماینده فدراسیون فوتبال گفت: در حال‌حاضر باتوجه به بازدیدهایی که از زیرساخت های فوتبال استان اردبیل شد شرایط راه‌اندازی آکادمی فوتبال در این استان مهیا است.

‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احسان میرزاده، نماینده فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امروز بازدیدی از زیرساخت های فوتبال استان اردبیل صورت گرفت که باتوجه به نتایج این بازدیدها زیرساخت های راه‌اندازی آکادمی فوتبال در مرکز اردبیل وجود دارد.

وی با اشاره به بازدید امروز از ورزشگاه علی دایی اردبیل،‌ ورزشگاه تختی، پایگاه قهرمانی و پایگاه استعدادیابی و سالن شهید آسمانی و رضازاده اردبیل افزود: استان اردبیل در بخش زیرساخت های ورزشی فوتبال شرایط خوبی دارد که انتظار می‌رود آکادمی فوتبال با همکاری فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان راه‌اندازی شود.

نماینده فدراسیون فوتبال تصریح کرد: باتوجه به زمین چمن مصنوعی که در ورزشگاه علی دایی اردبیل وجود دارد میزبانی مسابقات فوتبال در اردبیل دور از دسترس نیست و انتظار می‌رود در آینده شاهد برگزاری رویدادهای بزرگ فوتبال در اردبیل باشیم.

میرزاده از مجهز بودن ورزشگاه رضازاده اردبیل خبر داد و گفت: این ورزشگاه یکی از سالن های استاندارد کشورمان است که می‌توان مسابقات سالنی از جمله فوتسال را در رده‌های ملی و بین‌المللی در این سالن برگزار کرد.

وی بیان کرد: هیئت فوتبال استان اردبیل اعضا و شورای آکادمی فوتبال را تشکیل داده است و استقبال هیئت فوتبال استان اردبیل برای راه‌اندازی آکادمی فوتبال بسیار خوب است که این امر می‌تواند رشد و توسعه فوتبال اردبیل را سبب شود.

وی افزود: فوتبال اردبیل ظرفیت های بسیار خوبی دارد که در این زمینه هیئت فوتبال استان اردبیل نیز تلاش های بسیار خوبی انجام داده که قابل تقدیر و قدردانی است که انتظار می‌رود با راه‌اندازی آکادمی فوتبال استعدادیابی فوتبال پایه در اردبیل به صورت تخصصی و علمی باشد که این امر می‌تواند در رشد فوتبال پایه در اردبیل نیز موثر واقع شود.

انتهای پیام/ح

‌زیرساختهای راه‌اندازی آکادمی فوتبال در اردبیل وجود دارد‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار