داماد ترامپ درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا سوال و جواب شد

جرد کوشنر از سوی بازرس ویژه بررسی دخالت روسیه در انتخابات آمریکا با سوال و جواب مواجه شد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ،  یک فرد نزدیک به تحقیقات رابرت مولر بازرس ویژه تحقیق پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به وسیله تیمی از بازرسان مولر در باره با مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی ترامپ مورد سوال قرار گرفته است.
این منبع آگاه گفت: جلسه سوال از کوشنر که اوایل این ماه برگزار شد حدود نود دقیقه طول کشید و هدف از آن نیز این بود که مشخص شود آیا کوشنر اطلاعات مفیدی در مورد فلین دارد یا خیر.
این فرد همچنین اضافه کرد چندین نفر از کارکنان کاخ سفید نیز در مورد میزان شناختشان از مایکل فلین با سوالاتی مواجه شدند.
فلین مشاور امنیت ملی سابق دولت آمریکا ماه فوریه و پس از آنکه مشخص شد در مورد تماس هایش با سفیر روسیه اظهارات دروغی داشته است مجبور به استعفا شد.
یکی از وکلای کوشنر گفت: وی به طور داوطلبانه با تمامی تحقیقات در جریان همکاری می‌کند و در آینده نیز به این کار ادامه خواهد داد.
افراد نزدیک به مولر، جزئیات سوال و جواب از کوشنر و همچنین تعویق جلسه هیئت منصفه در مورد فعالیت‌های خصوصی تجاری وی تا اطلاع ثانوی را تایید کردند.
رابرت مولر در ماه مه از سوی وزارت دادگستری آمریکا مامور رسیدگی به پرونده هماهنگی بالقوه بین روسیه و کارزار تبلیغاتی ترامپ برای تاثیرگذاری بر نتایچ انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور شد.

انتهای پیام/

ماجرای دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و تحقیقات از نزدیکان ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار