کمالی در کنگره حزب همبستگی دانش آموختگان ایران:

اعضای شورای شهر براساس برنامه‌های اعلامی اصلاح‌طلبان کار نمی‌کنند

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: اخبار داخل شورای شهر نشان می‌دهد که فعالیت آنان براساس برنامه‌های اعلامی در زمان انتخابات نیست.

اعضای شورای شهر براساس برنامه‌های اعلامی اصلاح طلبان کار نمی‌کنندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین کمالی رئیس خانه احزاب ایران در دومین کنگره حزب همبستگی دانش آموختگان ایران که صبح امروز 10 آذر برگزار شد، اظهار کرد: هیچگاه در انتخاباتها برنامه محور نبودیم، همواره چهره ای را به مردم معرفی و سابقه او را گفتیم اما هیچگاه نگفتیم که فردی که انتخاب می شود چه برنامه ای برای کشور دارد.

وی ادامه داد: مواردی بوده که اصلاح طلبان سعی کرده اند از این موقعیت خارج شوند و براساس برنامه با مردم حرف بزنند آن زمان چون اعتقادی به برنامه ریزی نداشتیم، نتوانستیم موفق شویم.

رئیس خانه احزاب ایران با اشاره به دو انتخابات اخیر در کشور، بیان کرد: بنده در این دو انتخابات مسئول سیاستگذاری و برنامه‌ریزی بودم و به مردم گفتیم که اگر انتخاب شویم این اهداف را دنبال می کنیم.

کمالی ادامه داد: از فعالیت مجلس دهم حدود دو سال می گذرد و مردم منتظرند که برنامه‌های ما اجرایی شود، در مورد شورای شهر 110 چالش را بررسی کردیم و براساس آن به مردم برنامه دادیم.

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: اخبار داخل مجموعه شورای شهر نشان می‌دهد که اعضای آن کار می‌کنند اما براساس برنامه‌هایی که زمان انتخابات به مردم اعلام کردیم، نیست.

کمالی تاکید کرد: حتی گزینش و انتخابی که در میان مدیران صورت می گیرد براساس ضوابط تعیین شده ما نیست.

وی اضافه کرد: اگر در تهران زلزله بیاید مصیبت بار خواهد بود. کار شهرداری تهران فقط زیباسازی نیست بلکه مسائل اساسی تری هم داریم.

کمالی به ذکر مثالی درباره وضعیت آب تهران پرداخت و اظهار کرد: وضعیت آب، درمان، بهداشت و... ما چگونه است، چند سال پیش در مخزن آب تهران جنازه پیدا کرده بودند. آبی که امروز استفاده می‌کنیم تا چه اندازه بهداشتی است؟

رئیس خانه احزاب به پیشرفت و توسعه در دیگر کشور‌ها اشاره کرد و گفت: آیا ما می‌دانیم که اشتغال آینده دنیا به کدام سمت می‌رود؟ چند سال پیش شغل‌هایی در این کشور بود که امروز وجود ندارند.

کمالی تاکید کرد: شناخت وضعیت و حرکت به سمت آینده‌ای بهتر وظیفه ماست. کمتر رئیس جمهوری را دیده ام که در موقع انتخابات از احزاب کمک نگرفته باشد، اما بعد از انتخابات نگوید من حزبی نیستم.

دبیرکل حزب اسلامی کار تاکید کرد: احزاب باید براساس برنامه با یکدیگر رقابت کنند و به سمت مشارکت اجتماعی جدی روی آورند.

وی خاطر نشان کرد: هر حرکت سیاسی بدون برنامه ریزی، نمی‌تواند نتیجه مثبت و مفیدی برای جامعه داشته باشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار