به مناسبت هفته وحدت؛

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در آب‌پخش برگزار شد

همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت آغاز هفته وحدت در شهر آبپخش برگزار شد.

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در آب‌پخش برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بخشدار آبپخش صبح جمعه در این همایش با اشاره به نقش ورزش در زندگی افراد اظهار داشت: ورزش کردن، باعث سلامت جسم و روح انسان می شود و در شادابی زندگی افراد نقش بسزایی دارد.

علی مردانلو افزود: فرهنگ ورزش همگانی باید رواج یابد چون پویایی جامعه را بدنبال دارد.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: متاسفانه ورزش در زندگی روزمره ما ایرانی ها، جایگاه مناسبی ندارد و روی آوردن به زندگی ماشینی باعث کم تحرکی ما شده است.

وی بیان داشت: باید ورزش کردن را وارد زندگی خود کنیم و در برنامه روزمره خود جایگاهی برای ورزش قائل باشیم تا گرفتار بیماریهای گوناگون جسمی و روحی نشویم.

فرخ عباسی رئیس شورای شهر آب‌پخش نیز در این برنامه اظهار داشت: توسعه ورزش در جامعه، پویایی و نشاط را برای مردم به ارمغان می آورد.

وی افزود: با توسعه ورزش می توانیم به مقابله با آسیب های اجتماعی بپردازیم.

رئیس شورای شهر آبپخش بیان داشت: توسعه ورزش بخصوص ورزش همگانی را در شهر آبپخش با جدیت دنبال می کنیم و نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داریم.

همایش پیاده روی خانوادگی آبپخش با تلاش‌های تربیت بدنی حوزه شهید دستغیب آبپخش، هیئت ورزش های همگانی شهرستان دشتستان، شورای شهر و شهرداری آبپخش صبح امروز از استادیوم ورزشی تا گلستان خضراء آبپخش برگزار شد.

انتهی پیام

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در آبپخش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.