دشمن از اتحاد و همدلی مسلمانان هراس دارد

امام جمعه سنندج گفت: مسلمان دنیا در کنار یکدیگر "همدل و متحد" هفته وحدت را جشن می‌گیرند تا این اتحاد سبب هراس و نگرانی دشمن شود.

دشمن از اتحاد و همدلی مسلمانان هراس دارد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان گفت: امیدوارم خداوند متعال با رحم و کرم بی‌پایانش، طاعات و عبادات بندگانش را قبول کند.

وی با اشاره به فرموده خداوند در سوره انبیاء افزود: پیامبر اکرم (ص) پیونده‌دهنده دل‌هاست و رحمت ایشان شامل تمام عالمیان می‌شود.

امام جمعه سنندج با اشاره به جایگاه پیامبر نزد خداوند گفت: وجود مبارک حضرت محمد (ص) قهر خدا را به قیامت می‌اندازد و کسانی که از خداوند و رسول اکرم (ص) تبعیت کنند به سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت می‌رسند.

وی ضمن تبریک هفته وحدت به محضر مبارک مقام معظم رهبری، ملت ایران و مسلمانان عنوان کرد: بر اساس دستور امام خمینی (ره) این هفته به‌عنوان هفته وحدت انتخاب شده تا مسلمان دنیا همدل و متحد این هفته را جشن بگیرند تا این اتحاد سبب نگرانی دشمن شود چراکه دشمنان در صدد ایجاد تفرقه بین مسلمان هستند.

امام جمعه سنندج تأکید کرد: باید همه مسلمانان از عقیده و روش پسندیده پیامبر اکرم (ص) پیروی و مسلمان کم بضاعت را کمک کنند.

انتهای پیام/ م

دشمنان اسلام درصدد ایجاد تفرق بین مسلمانان هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.