اعلام آمادگی کمیته امداد کردستان برای دریافت نذورات مردمی در عید قربان

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان از اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت گوشت قربانی و نذورات مردمی همزمان با عید قربان دراین  استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛هیوا رحیمی، گفت: مسلمانان بنا بر آموزه های دینی و فطرت پاکشان همواره آماده یاری و کمک به همنوعان خود هستند که کمیته امداد امام (ره) همزمان با عید سعید قربان آماده جمع آوری نذورات و کمک‌های مردم نیکوکار در دفاتر و ادارات کمیته امداد در سراسر استان است.

وی افزود: هم استانی های  خیر و نیکوکار در روز عید سعید قربان می‌توانند همانند سال گذشته  گوشت قربانی و نذورات خود را از  طریق دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و پایگاه های جمع آوری نذورات مستقر شده در مصلی های نماز جمعه، میادین اصلی و مراکز فروش و ذبح دام در سراسر استان تحویل دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان با بیان اینکه هر سال کمیته امداد در عید سعید قربان، گوشت قربانی را در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌کند، افزود: امسال نیز با همکاری ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات هم استانی های نوع دوست را جمع‌آوری  و  تلاش می شود، گوشت های جمع آوری شده و کمک های نقدی به نیازمندان واقعی  اختصاص یابد.

انتهای پیام/م

جمع آوری نذورات عید قربان توسط کمیته امداد کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.