سنندج؛

میزبانی از روزه داران بابرپایی سفرهای ساده افطاری در بقاع متبرکه کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از برپایی ۱۰۰ سفره افطاری ساده از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون در سطح بقاع متبرکه استان خبر داد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز نزدیک به 100 برنامه افطاری ساده در بقاع متبرکه شهرستان‌های سنندج، قروه و بیجار و مساجد دارای موقوفه شهرستان‌های مریوان، بانه و سقز برگزار شد .

وی برپایی سفرهای ساده افطاری را مهمترین شاخصه و ویژگی طرح ضیافت الهی اعلام کرد و افزود: تاکیدات مقام معظم رهبری بر جلوگیری از برپایی افطاری‌های مسرفانه در ماه مبارک رمضان است .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان با بیان اینکه در این افطاری‌های ساده بیش از 12 هزار نفر شرکت کردند، عنوان کرد: این افطاری‌ها از محل نذورات بقاع متبرکه، موقوفات مرتبط با نیت و کمک خیرین برپا شده است .

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان با برنامه‌هایی مثل جزءخوانی، محافل انس با قرآن، افطاری ساده، اعزام مبلغ به مناطق محروم، برپایی خیمه‌های معرفت در جوار بقاع متبرکه و مساجد شاخص برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.