نگرانی مسی از همگروه شدن با ایران

خورخه سامپائولی و لیونل مسی در تازه‌ترین اظهار نظر خود عنوان کردند تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهند در جام جهانی با ایران همگروه شوند.

نگرانی اسطوره وفوق ستاره آرژانتین از همگروه شدن با ایرانبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خورخه سامپائولی و لیونل مسی سرمربی و فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین در تازه‌ترین اظهار نظر خود گفتند با توجه به سوابق بد ذهنی از بازی با  تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ دوست ندارند که با ملی پوشان کشورمان همگروه شوند.

براساس این گزارش آن بازی قطعا در کلکسیون ذهن‌ تمام ایرانی‌ها امروزه تبدیل به یک دفترچه خاطره احساسی شده است.

با وجود عملکرد فوق العاده علیرضا حقیقی، لیونل مسی در لحظات پایانی دروازه تیم ملی فوتبال ایران را به سختی گشود تا آرژانتینی‌ها نفس راحتی بکشند.

از آن بازی بزرگ و خاطره انگیز بیش از ۳ سال  می‌گذرد و اکنون در آستانه جام جهانی دیگر، ایران قدرتمندانه‌تر  و به عنوان تیم برتر آسیا بازگشته است.

سامپائولی معتقد است کارلوس کی روش یک مربی بسیار بزرگ و حرفه‌ای است که در دیدار گذشته دو تیم توانسته بود برای تیمش دردسر‌های بزرگی را ایجاد کند، پس از قدرت ایران به خوبی آگاه هستند. بنا براین نه او و نه مسی نمی‌خواهند بار دیگر برابر قدرت ایران قرار بگیرند و به دنبال قرعه‌ای آسان‌تر می‌گردند.

این قطعا یک افتخار بزرگ برای فوتبال ایران است، چرا که بزرگان این عرصه از حضور برابر ما به وحشت افتاده اند و ما را رقیبی بزرگ و سرسخت تلقی می‌کنند این بدان معناست که ما تا به اینجای کار توانسته ایم راه را درست بپیماییم و در یک قدمی تاریخ سازی بزرگ تاریخ فوتبالمان گام برداریم.

انتهای پیام/

اظهارات مسی در مورد همگروه شدن با تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
با اینکه از جام جهانی چند ماه گذشته اما باید بگم از تیم ملی نترسیده بودن(آخه کی میخواد از تیمی که جلو سیرالئون هم اتوبوس میچینه بترسه)
از فحاشی هایی که یه سری اراذل تو پیج هاشون کرده بودن ترسیده بودن
دقیقا ترسشون هم به جا بود
نمونه اش واسه همین جام جهانی
اول از همه به کافو فحاشی شد بعد قرعه کشی
بعد به کوارشما بعد بازی پرتغال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
خیلی جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۶
منم با اجازه میگم ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
زرشک....
آخرین اخبار