امام جمعه خلخال؛

مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس رفع مشکلات اقتصادی مردم است

امام جمعه خلخال گفت:در شرایط فعلی مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی محرومیت زدایی،مقابله با تورم و رفع مشکلات اقتصادی فراروی مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام امیر رشت بری،امام جمعه خلخال در خطبه های امروز نماز جمعه خلخال افزود :در حال حاضر رسیدگی به مشکلات اقتصادی جامعه بر تصویب قوانین و لوایح غیرضروری از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی اولویت دارد .

وی گفت:در حالی که مردم کشور بشدت از فشار اقتصادی رنج می برند توجه به رفع مشکل اقتصادی و رفع معضل بیکاری باید بیش از سایر مسایل در دستور کار نمایندگان در مجلس قرار گیرد.
خطیب جمعه خلخال با گرامیداشت 10 آذر ماه سالروز شهادت آیت الله مدرس که روز مجلس نامگذاری شده است افزود: انتظار مردم از نمایندگان مجلس داشتن شجاعت لازم در مقابل دشمنان خارجی و برخی عوامل داخلی همانند شجاعت و شهامت ایت الله مدرس است.

وی اظهار کرد :در شرایط فعلی خواسته عموم مردم کشور از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی تصویب قوانین مربوط به محرومیت زدایی ،امور زیر بنایی و فرهنگی و در مجموع رفع فشار مضاعف اقتصادی ناشی از تحریم و تورم بر روی دوش احاد جامعه است.

حجت الاسلام رشت بری با اشاره به ارائه آمارهای غیرواقعی به مردم از سوی برخی از مسوولان گفت: نظارت بر عملکرد دولت و دستگاه های اجرایی همراه با شفاف سازی عملکرد مسوولان از وظایف بسیار مهم و اصلی نمایندگان مجلس است که انتظار می رود آنها با انجام این وظیفه خطیر مردم را در جریان مسایل و مشکلات فراروی جامعه قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالروز ولادت پیامبر عظیم الاشان اسلام حضرت محمد (ص) گفت:دنیای اسلام امروزه بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت است و دشمنان اسلام تلاش دارند با راه انداختن جنگ و خون ریزی و ایجاد اختلاف در بین امت اسلام دشمنان مسلمانان همچون اسرائیل را در حاشیه امنی حفظ و نگهداری کنند.

 

انتهای پیام/ح

محرومیت زدایی مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار