شرفی: بازی با اسپانیا و پرتغال به نفع فوتبال کشورمان است

کارشناس فوتبال گفت: بازی تیم ملی برابر اسپانیا و پرتغال در جام جهانی روسیه به نفع فوتبال کشورمان است.

اصغر شرفی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره گروه بندی تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 اظهار کرد: تیم ملی کشورمان در گروه خوبی قرار گرفته است و تفکر فوتبال ما با بازی کردن با تیم های اسپانیا و پرتغال تغییر می کند. 

او ادامه داد: بازی کردن با تیم های مطرح دنیا باعث می شود که الگوی فوتبالی ما شوند و این موضوع در دراز مدت به نفع فوتبال ملی ماست. 

بازی با اسپانیا و پرتغال در رشد فوتبال ما تاثیر گذار است 

شرفی درباره بازی با اسپانیا و پرتغال بیان کرد: ما باید کلی سرمایه گذاری کنیم تا با تیمی همانند اسپانیا یک بازی دوستانه برگزار کنیم اما اکنون این شانس را آوردیم که با تیم های مطرح  همگروه شدیم و در رشد فوتبال ما بازی با اسپانیا و پرتغال تاثیر گذار است. 

کارشناس فوتبال درباره بازی با مراکش بیان کرد: بازی با مراکش بسیار سخت تر از بازی با اسپانیا و پرتغال است. تفکر بازیکنان ما با بازی برابر اسپانیا و پرتغال عوض می شود. همچنین بازیکنان ما مجبور می شوند که سطح فوتبالی خود را به بازیکنان مطرح دنیا برسانند. 

باید بازی دوستانه با تیم های قدرتمند برگزار کنیم 

او درباره اینکه با کدامیک از تیم ها بازی تدارکاتی برگزار کنیم، تصریح کرد: سرمربی تیم ملی تشخیص می دهد که با چه تیمی بازی تدارکاتی برگزار کنیم. به نظرم باید با تیم های قدرتمند بازی دوستانه برگزار کنیم تا محک جدی برای بازی های جام جهانی بخوریم. 

اسپانیا و پرتغال روی کاغذ شانس صعود دارند

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: نتیجه بازی ها در جام جهانی قابل پیش بینی نیست اما روی کاغذ اسپانیا و پرتغال از گروه ما صعود می کنند البته در فوتبال همه چیز امکان پذیر است و شاید ایران هم بتواند از گروهش به مرحله بعد صعود کند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار