اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ‎‌ای لرستان؛

وجود بیش از ۸۰۰ کیلومتر راه‎های لرستان در شهرستان کوهدشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‎‌ای لرستان از بهره‎برداری شبکه روشنایی جاده ورودی کوهدشت تا دهه فجر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ شرفی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‎‌ای لرستان در بازدید از مسیر‌های مختلف شهرستان کوهدشت  گفت: آگاهی مسئولان از شرح وظایف دستگاه ‎‌های مختلف سبب تسهیل در روند خدمت رسانی می‎شود که خوشبختانه این آگاهی در رابطه با شرح وظایف راهداری و حمل و نقل جاده‎ای در سخنان فرماندار کوهدشت کاملا مشهود و باعث خرسندی است.

وی در پاسخ به مطالبات فرماندار کوهدشت مبنی بر اجرای روکش آسفالت و تعمیر ابنیه فنی، خاطر نشان کرد: تمام سعی خود را خواهیم کرد که امسال بخشی از مطالبات شهرستان کوهدشت در بحث راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را پوشش دهیم، اما در صورتی که مبالغ قرارداد‌های امسال پاسخگو نباشد حتما در پیش بینی سال آینده، این پروژه ‎‌ها را در اولویت قرار می ‎ دهیم.

شرفی نسبت به اولویت اجرای لکه ‎ گیری و روکش آسفالت محور بابازید-سیمره قول مساعد داد و افزود: پیگیر آغاز عملیات اجرایی ایجاد شبکه روشنایی پنج کیلومتر ورودی مرکز شهرستان کوهدشت که قرارداد آن قبلا بسته شده است هستیم و امیدواریم تا دهه مبارک فجر به بهره ‎ برداری برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‎‌ای لرستان به پیمانکاران شهرستان در حوزه راهداری اطمینان داد نسبت به پرداخت مطالبات معوق آنان پیگیری خواهد کرد.

فردی ‎ بیرانوند، فرماندار کوهدشت نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش ‎‌های راهداری و حمل و نقل جاده ‎‌ای لرستان گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ‎‌ای شهرستان کوهدشت اداره ‎‌ای جدیدالتاسیس، دارای ۳۱ نفر پرسنل و از ۱۷ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین برخوردار است.

وی افزود: ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهدشت قدیمی و نیازمند بازسازی است که امیدواریم نسبت به این مهم توجه شود.

فردی‎بیرانوند با بیان اینکه راه، شاهرگ حیاتی است و نبود راه مانعی بر مسیر توسعه محسوب می‌گردد، افزود: بیش از ۸۰۰ کیلومتر یعنی معادل ۱۰ درصد راه‌های استان لرستان در شهرستان کوهدشت واقع شده که از این میزان راه، ۱۱۰ کیلومتر راه اصلی، ۲۰ کیلومتر چهارخطه، ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی و مابقی راه‌های خاکی و شوسه است.

فرماندار کوهدشت خواستار اجرای روکش آسفالت محور بابازید-- سیمره توسط راهداری و حمل و نقل جاده ‎‌ای استان شد و خاطر نشان کرد: به طور معمول روزانه ۵ تا ۶ هزار وسیله نقلیه در محور بابازید- سیمره تردد می ‎ کنند که ۲۰۰۰ مورد آن تانکر‌های عراقی هستند.

انتهای پیام/د

بیش از ۸۰۰ کیلومتر راه‎های لرستان در شهرستان کوهدشت واقع شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار