‍ تاکسیران امانتدار کرمانشاهی 70 میلیون پول و طلا را به صاحبش باز گرداند

تاکسیران امانتدار کرمانشاهی کیف مسافری حاوی طلا به ارزش 4 میلیون تومان و 3 میلیون تومان پول نقد و عابربانک جامانده در تاکسی اش را به صاحبش برگرداند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمد جواد خالصه 30ساله با کد تاکسی 2142 یکی از رانندگان زحمتکش ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه در حین انجام فعالیت روزانه متوجه یک عدد کیف پول جا مانده در خودروی خود شد و پس از پرس و جو و با رویت قبض پرداخت تلفن همراه با صاحب کیف تماس گرفته و سریعا کیف پول جامانده را به او تحویل داد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: تاکسیرانان از افراد بسیار زحمتکش جامعه هستند که با وجود اینکه وضعیت معیشتی چندان مناسبی ندارند، برای کسب روزی حلال روزانه ساعات زیادی را به جابجایی مسافران می پردازند و به حق ثابت کرده اند که امانتداران خوبی برای جان و مال و ناموس شهروندان هستند.

وی رانندگان تاکسی را از جمله افراد مورد اعتماد و با عزت نفس بالا، متدین و امانتدار دانست و گفت: علاوه بر کیف پول، اوراق بهادار و مدارک شناسایی و اشیاء بسیاری از شهروندان نظیر گوشی تلفن همراه در خودروهای تاکسی سطح شهر جا مانده که توسط رانندگان آنها به صاحبانشان باز گردانده شده است.

سجاد سلیمانی تاکید کرد: تاکسی علاوه بر اینکه یک وسیله امن برای جا به جایی می باشد، می تواند در حفظ مال و ناموس افراد هم مثمر ثمر باشد، این موضوع برای همه ثابت شده اما گاهی اوقات می بینیم که برخی مسافربرهای شخصی این خصلت نیک را زیرسئوال می برند.

وی یادآور شد: در طول هشت ماه گذشته از سال جاری بیش از 500 نفر از تاکسیرانان اشیاء به جا مانده در تاکسی خود را تحویل سازمان تاکسیرانی داده اند که این تعداد، جدای از کسانی است که به صورت شخصی اشیاء به جا مانده را تحویل صاحبانشان داده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از شهروندان خواست تا برای اطمینان از امنیت خود و اموال همراهشان، از تاکسی بعنوان وسیله مطمئن حمل و نقل درون شهری، به جهت امانتداری، استفاده نمایند.

انتهای پیام/ز

 

 

بیش از 500 نفر از تاکسیرانان اشیاء به جا مانده را تحویل سازمان تاکسیرانی داده اند
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار