تجلیل از خیران حوزه سلامت کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش تجلیل از خیران حوزه سلامت استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ امین اله بابویی سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان در نشست هم اندیشی با مدیرعامل مجمع خیران سلامت استان برای هماهنگی و برنامه ریزی باشکوه این همایش، گفت: به پاس تلاش خیران حوزه سلامت استان همایش بزرگ تجلیل از این عزیزان در تهران برگزار خواهد شد.

امین اله بابویی افزود: تجلیل از خیران نوع دوستی که با کمک آن‌ها به نظام سلامت استان،به امکانات مناسبی در بخش‌های مختلف از جمله بیمارستان ها، مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت دست یافته ایم، مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش است.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که توسط رابطان همایش در تهران با افراد و خیران شناخته شده کشوری صورت گرفت، امیدواریم بتوانیم از کمک‌های آن‌ها برای ساخت و تجهیز بخش‌های بهداشتی و درمانی استفاده کنیم.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت استان نیز در این نشست ضمن آمادگی مجمع خیران سلامت استان برای نکوداشت و همکاری در برگزاری این همایش گفت: کمک‌های شایسته‌ای توسط خیران سلامت استان از سال‌های گذشته تا به حال صورت گرفته که امیدواریم با همراهی آن‌ها بتوانیم در مناطق محروم استان خدمات مناسبی در بخش سلامت ارائه دهیم.

سالار جوکار افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با معرفی نقاط محروم استان و نیازمندی این مناطق در جهت توسعه عدالت در بخش سلامت در تمام مناطق قدم‌های استواری برداریم.

 

انتهای پیام/ش

 از خیران حوزه سلامت استان تجلیل می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.