مدیر جهاد کشاورزی دشتستان:

کارگاه آموزشی بسته بندی خرما در دالکی برگزار شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان گفت:: کارگاه آموزشی اصول صحیح بسته‌بندی و نگهداری خرما با حضور ۲۵ نفر از بهره برداران صنایع تبدیلی در شهرستان دشتستان برگزار شد.

کارگاه آموزشی بسته بندی خرما در دالکی برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،منصور نوذری عصر شنبه در حاشیه این کارگاه آموزشی اظهار داشت: کارگاه آموزشی اصول صحیح بسته‌بندی و نگهداری خرما با حضور ۲۵ نفر از بهره برداران صنایع تبدیلی در شهرستان دشتستان برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: در این کارگاه شرکت کنندگان با نحوه صحیح برداشت و روش‌های نگهداری و انبارداری خرما آشنا شدند.

نوذری افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، افزایش بهره وری در صنایع تبدیلی و تکمیلی غذایی و کاهش ضایعات و انسجام و ساماندهی واحدهای بسته بندی خرما بوده است.

وی گفت: تعداد زیادی از کارگاه های بسته بندی خرمای شهرستان دشتستان در دهستان دالکی واقع شده که بخش قابل توجهی از خرمای استان را خریداری، بسته بندی و به بازار مصرف عرضه می‌کنند.

نوذری اظهار داشت: رایزنی هایی در خصوص تشکیل صنف بسته بندی خرما صورت گرفته که امیدواریم هر چه زودتر شاهد راه اندازی آن در این شهرستان باشیم.

انتاهای پیام/پ

برگزاری کارگاه بسته بندی خرما در دالکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.