برگزاری شب فرهنگی تربت جام در نمایشگاه بین المللی مشهد

امسال برای دومین سال پیاپی همزمان با شب میلاد پیامبر( ص ) شبی با عنوان ( شب فرهنگی تربت جام ) در نمایشگاه بین امللی مشهد و همزمان با نمایشگاه کتاب برگزار می شود .

برگزاری شب فرهنگی تربت جام در نمایشگاه بین المللی مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  علی رستمی فرماندار تربت جام با اشاره به برگزاری شب فرهنگی تربت جام و اهمیت معرفی سیمای واقعی این منطقه گفت: این مراسم چهارشنبه 15 آذرماه و مقارن با شب میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) با حضور مسئولان محلی، نخبگان و فرهیختگان حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و هنری همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد بر گزار خواهد شد.

علی رستمی با اشاره به ظرفیت های موجود شهرستان و پیشینه غنی فرهنگی، هنری و ادبی و وجود مفاخر ارزشمند این منطقه گفت: تربت جام با این ظرفیت بالا آنطور که شایسته بوده تا کنون معرفی نشده است و باید در چنین مراسم هایی بتوانیم با توان بالا به بهترین نحو این منطقه را معرفی کنیم. دراین شب تلاش خواهیم کرد تا با اجرای برنامه های متنوع، معرف سیمای حقیقی و واقعی ادب، فرهنگ و عرفان تربت جام باشیم.

فیاض رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تربت جام نیز گفت: دراین مراسم برنامه های متنوع فرهنگی وهنری ازجمله رونمایی از کتب جدیدالتالیف نویسندگان بومی جام ، موسیقی محلی و بازیهای آیینی ، معرفی توانمندیهای شهرستان، سخنرانی چهره های فرهنگی و علمی و نمایشگاه صنایع دستی و محصولات بومی به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: شب فرهنگی تربت جام 15 آذر از ساعت 18 الی 20 در سالن اهل قلم نمایشگاه بین المللی مشهد برنامه ریزی شده است و از عمومی علاقمندان و خصوصا ترتب جامی های مقیم مشهد دعوت به عمل می آید تا شرکت نمایند.

انتهای پیام//م.ط

 

نشان دادن فرهنگ غنی تربت جام در نمایشگاه بین المللی مشهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.