رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنا;

معرفی 200 دستاورد پژوهشی استان سمنان در هفته پژوهش

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت : بیش از ۲۰۰ دستاورد پژوهشگران این استان در هفته پژوهش معرفی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیف‌الله سعدالدین رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در آئین افتتاح سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان سمنان با اشاره به اهمیت برگزاری سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان سمنان گفت : در این نمایشگاه بزرگ بیش از 200 دستاورد پژوهش و فناوری استان سمنان معرفی می‌شود.


وی افزود : نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان سمنان در بیش از 2 هزار متر مربع زیربنا برپا شده است.


وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان سمنان در برنامه‌های هفته پژوهش اضافه کرد: علاوه بر آن، شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد پارک‌های علم و فناوری و دیگر شرکت‌های دانش بنیان نیز در سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان سمنان حضور و مشارکت دارند.


دبیر برگزاری سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان سمنان با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصتی مناسب برای تولید و توسعه محصولات از سوی صاحبان سرمایه است افزود: این نمایشنامه همچنین فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط میان ایده پردازان با صاحبان سرمایه به منظور توسعه همکاری با آنان است.


وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان امسال مأموریت برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان سمنان را بر عهده داشته است عنوان کرد: برگزاری این نمایشگاه فضای مطلوبی را برای نمایش محصولات دانش بنیان استان سمنان فراهم کرده است.


رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از برگزاری پنج نشست تخصصی و کارگاه آموزشی به منظور حمایت از اقتصاد دانش بنیان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه خبر داد.


انتهای پیام / ه

دستاوردهای پژوهشی استان سمنان معرفی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار