مدیرعامل مؤسسه شهید مدنی عنوان کرد:

ارسال 60 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی آیت‌الله آقانجفی همدانی

مدیرعامل مؤسسه شهید مدنی گفت:60 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی آیت الله آقا نجفی همدانی ارسال شد.

60 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی آیت‌الله آقانجفی همدانی ارسال شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید محمد کاظم حجازی مدیرعامل مؤسسه شهید مدنی از ارسال ۶۰ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه کنگره ملی آیت الله آقا نجفی همدانی خبر داد و گفت: کار هیئت داوران آغاز شده و مقاله‌ها در دست بررسی است و کتابی از مقالات برتر به چاپ می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه افتتاحیه این کنگره در شهر همدان برگزار می‌شود، عنوان کرد: با توجه به محل دفن آیت الله نجفی در مشهد، آیین پایانی کنگره در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود که قرار است مهمانان با هواپیما به مشهد انتقال داده شوند.

مدیرعامل مؤسسه شهید مدنی ادامه داد:همچنین به تهیه مقالاتی از زندگینامه و مجموعه خاطرات آقا نجفی (ره) اشاره و بیان کرد: یک جلد از کتاب اصول رخشان کافی در این کنگره رونمایی می‌شود.

حجازی با بیان اینکه تهیه تمبر یادبود آیت‌الله نجفی همدانی (ره) به اتمام رسیده است، گفت: هزینه چاپ تمبر نزدیک به ۶ میلیون تومان است که باید در زمینه مالی همکاری لازم صورت گیرد.

وی به معرفی شخصیت آیت الله نجفی به عنوان یک شخصیت استکبار ستیز در هفته بسیج و از سوی سپاه اشاره کرد و گفت: روحیه استکبارستیزی و نقش سازنده وی در دوران دفاع‌ مقدس مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ب

ارسال مقاله به دبیرخانه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.