دربروجرد؛

استاندار لرستان از شهرک صنعتی بروجردبازدیدکرد

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از بازدید استاندار لرستان از شهرک صنعتی بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رازانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از بازدید استاندار لرستان از شهرک صنعتی بروجرد خبر داد.

این بازدید با حضور استاندار، نمایندگان مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بروجرد، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی به عمل آمد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت : استاندار و هیات همراه ضمن بازدید از امکانات زیر ساختی شهرک صنعتی و پروژه های در دست اجرا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شهرک صنعتی بروجرد قرار گرفته و همچنین از واحد صنعتی دینا فام پردیس رنگرزی بازدید نمودند.

رازانی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شهرک و نحوه واگذاری اراضی گفت: شهرک صنعتی بروجرد با مساحت 63 هکتار دارای سند ثبتی و تفکیکی و کلیه امکانات قبیل آب، برق، تلفن، فیبر نوری، تصفیه خانه، شبکه فاضلاب، سیستم جمع آوری آبهای سطحی، ماشین و ایستگاه آتش نشانی است.

استاندار لرستان نیز در جلسه ای که در پایان بازدید در محل واحد صنعتی دینا فام پردیس برگزار شد ضمن تاکید بر همکاری و تعامل کلیه دستگاههای اجرایی بیان داشت: مشکل واحد صنعتی دینا فام پردیس با حجم سرمایه‌گذاری 20 میلیارد تومانی در تأمین سرمایه در گردش به میزان سه میلیارد تومان توسط بانک صنعت و معدن می باشد که باید برطرف شود.

سید موسی خادمی همچنین به مدیرعامل شرکت گاز لرستان دستور داد مشکل گاز این واحد صنعتی ظرف یک هفته آینده برطرف شود و به مطالبات این واحد صنعتی در بخش‌های مختلف رسیدگی شود چرا که این واحد صنعتی نساجی و رنگرزی آماده بهره برداری است و یکی از پروژه های خوب این شهرستان محسوب می شود و سرمایه گذار این طرح اهلیت لازم را دارد و منابع مالی آن را نیز تامین کرده است.

انتهای پیام/د

بازدیداستاندار از شهرک صنعتی بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار