ولایتی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان:

ایران برای تقویت قدرت دفاعی اش از هیچ کسی اجازه نمی‌گیرد/داعش ساخته آمریکا بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران برای تقویت قدرت دفاعی‌اش نه اجازه می‌گیرد و نه اجازه می‌دهد در کارش دخالت کنند.

ایران برای تقویت قدرت دفاعی اش از هیچ کسی اجازه نمی‌گیرد/داعش ساخته آمریکا بودبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان درباره همایش گرامیداشت سالروز صدور نامه های رهبری به جوانان غرب، اظهار کرد: رهبری قبل از پیروزی انقلاب و بعد از آن در پی ترویج اسلام راستین و علوی بوده اند.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب و در داخل کشور آنچه ایشان توجه داشتند، تبعیت از امام راحل و پیش بردن انقلاب به روش ایشان بود. مقام معظم رهبری در این زمینه تلاش های بسیاری کردند و مشقت ها کشیدند و در عین حال هم از خارج کشور غافل نبودند.

 وی گفت: بعد از انقلاب هم در زمان ریاست جمهوری شان بسیاری از این تشکل های اسلامی خارج از مرزها را در لبنان، عراق و افغانستان و سایر نقاط جهان را شاهد بودیم.

ولایتی با بیان اینکه در زمان رهبری شان در عمل و هم در تئوری به مبارزه ادامه دادند و آن را رسالت خودشان می دانستند، اظهار کرد: ایشان با آنهایی که مثل داعش چهره مشوشی از اسلام را نشان میدادند در عمل و تئوری به مبارزه پرداختند.

ولایتی تاکید کرد: داعش ساخته آمریکا بود مانند بلک واترها، با این تفاوت که وقتی کسی را می کشتند یک الله اکبر هم می گفتند و اینطور جاهلیت قبل از اسلام را لباس اسلامی به تنشان کردند .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: رهبری به عنوان برجسته ترین مقام جهان اسلام یعنی رهبری مسلمانان این را وظیفه دانستند که در عمل مقابل این ها بایستند و عوامل شیطانی را از بین ببرند. رهبری تلاش کردند اسلام واقعی راتبیین کنند و در این رابطه نامه هایی به جوانان مغرب زمین نوشتند.

 ولایتی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درخواست مذاکره موشکی از طرف برخی کشورهای غربی، تصریح کرد: این ها از اول انقلاب تا کنون تلاش کردند با پیشرفت دفاعی مردم ایران مقابله کنند و مردم ایران هم اگر میخواستند به حرف آنها گوش دهند رژیم شاه را ساقط نمی کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: فرق رژیم شاه با جمهوری اسلامی در این است که حکومت اینجا متعلق به مردم است و مردم ما هستند که تصمیم می گیرند.

وی با بیان اینکه این ها هنوز در فکر به دست آوردن نفوذ از دست رفته شان در کشورمان هستند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نه از کسی اجازه می گیرد و نه اجازه می دهد کسی در کارش دخالت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار