مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از ثبت حدود ۲۱۰ میلیون تردد در جاده های استان از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا سیاهپور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال ۲۰۹ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۴۵۵ تردد به وسیله سامانه‌های تردد شمار مرکز مدیریت راه‌های فارس در محور‌های استان ثبت شده است.

وی با اشاره به افزایش حدود ۱۵ درصدی این میزان تردد نسبت به مدت مشابه پارسال، افزود: بر این اساس، استان فارس پس از استان‌های تهران، مازندران، البرز و گیلان در جایگاه پنجم در کشور قرار دارد.

سیاهپور ادامه داد: همچنین در مدت فوق تردد ۳۱ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۵۳۳ ناوگان سنگین اعم از تریلر، اتوبوس و کامیون در محور‌های استان فارس به ثبت رسیده که از این لحاظ فارس با اختصاص پنج و سه دهم درصد (۵.۳) درصد از تردد ناوگان سنگین، در جایگاه ششم کشور جای گرفته است.

وی بیان کرد: در هشت ماه نخست امسال محور‌های شیراز - مرودشت، کمربندی اکبرآباد شیراز، شیراز - سپیدان، کمربندی پل فسا شیراز، شیراز - کازرون، شیراز - کوار و سعادت شهر - صفاشهر به ترتیب بیشترین تردد را به خود اختصاص داده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه بیشترین تردد روزانه استان در بازه زمانی مورد اشاره مربوط به روز‌های هفتم و دهم فروردین و شانزدهم شهریور ماه به ترتیب با یک میلیون و ۵۶ هزار و ۶۱۴ تردد، یک میلیون و ۳۱ هزار و ۴۰۸ تردد و یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۶۰۴ تردد است، اظهار داشت: اوج تردد نیز در محور‌های استان بین ساعت‌های ۱۷ تا ۲۰ بوده است.
انتهای پیام/ر

۲۱۰ میلیون تردد در راه های فارس ثبت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار