رئیس شورای شهر خارگ:

فضای ورزشی خارگ با استانداردهای کشوری برابری می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت: فضای ورزشی خارگ هم اکنون با استانداردهای کشوری برابری می‌کند.

فضای ورزشی خارگ با استانداردهای کشوری برابری می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی باقری عصر یکشنبه در مراسم افتتاح اولین آکادمی ورزشی بخش خصوصی در خارگ اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی خارگ تلاش خوبی صورت گرفته و از مشارکت بخش خصوصی استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به رشد و شکوفایی بخش خصوصی در بخش ویژه خارگ اظهار کرد: فضای ورزشی خارگ هم اکنون با استانداردهای کشوری برابری می‌کند و اقدامات خوبی در حوزه ورزش صورت گرفته است.

باقری افزود: به زودی یک جلسه با هیئت‌های ورزشی جزیره خارگ در راستای حمایت های مالی و معنوی توسط شورای شهر برگزار خواهد و با تمام توان در کنار بخش خصوصی به ویژه در حوزه ورزش خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان جزیره خارگ نیز اظهار داشت: این پروژه یک پروژه عام المنفعه است که برای اولین بار در کشور در جزیره خارگ راه‌اندازی شد.

سید محمد اسلامی افزود: اجرای این پروژه حدود ٣٠ ماه طول کشیده است و استانداردهای جهانی در این پروژه مهم در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مجوز کلاس‌های درجه سه و دو برای این آکادمی اخذ شده است که امیدوار هستیم شاهد رشد و شکوفایی این رشته در خارگ باشیم.

مسئول اولین اکادمی تخصصی شطرنج در این پایان این مراسم اظهار کرد: این پروژه در مدت ٣٠ ماه و با اعتباری بیش از ٨٠ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در هفته وحدت در جزیره خارگ با حضور مسولین بخش ویژه خارگ افتتاح شد.

امید بشیری‌نیا افزود: این مجموعه دارای یک سالن آموزش با ظرفیت ۳۵ تا ۴٠ نفر و دو واحد خوابگاه مجزا با ظرفیت اسکان شش نفر برای برگزاری اردو و مسابقات و یک سالن کنفرانس با ظرفیت ١٢ نفر با تجهیزات کامل سمعی و بصری و همچنین یک سالن رو باز با ظرفیت ١٢ نفر را داراست که سعی مجموعه سرمایه‌گذاری رعایت استانداردهای جهانی این رشته بوده است.

انتهای پیام/پ

برابری فضای ورزشی خارگ با استانداردهای کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.