نماینده بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس:

۱۶۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان دیلم تخصیص یافت

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: برای اجرای طرح‌های احداث سد دره امیری، سالن ورزشی چند منظوره ویژه بانوان و درمانگاه تامین اجتماعی دیلم ۱۶۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های دیلم تخصیص یافت.

۱۶۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان دیلم تخصیص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری ظهر امروز در جمع مردم دیلم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، نقش مهم رزمندگان در اقتدار و عزت ایران اسلامی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: رزمندگان اسلام با حماسه‌آفرینی و جان‌فشانی در ۸ سال جنگ تحمیلی ضمن نشان دادن اقتدار و صلابت ایران، توانمندی خود را در دفاع از میهن اسلامی به منصه ظهور رساندند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ رزمندگان دیروز باید به جوانان و نوجوانان امروز انتقال داد تاکید کرد: فرهنگ رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس برگرفته از آموزه‌های حسینی و عاشورا بود که نسل امروزی باید با این فرهنگ که سبب ایستادگی و مقاومت ملت ایران شد به نسل دانش‌آموزی و دانشجویی منتقل شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از احداث سد دره امیری دیلم خبر دادو گفت: ساخت سد دره امیری شهرستان دیلم در اولویت برنامه امسال قرار دارد که اجرای آن نقش بسزایی در ایجاد اشتغال جویندگان کار و تحول در بخش کشاورزی این شهرستان دارد.

خدری، با بیان اینکه برای اجرای سد دره امیری ۵۰ میلیاد ریال اعتبار اختصاص یافته است خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی سد دره امیری بزودی اجرایی می‌شود که با تکمیل این طرح ۱۰ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی دیم این شهرستان به آبی تبدیل می‌شود.

وی با تاکید بر توجه به ایجاد اشتغال در شهرستان دیلم تصریح کرد: با اجرای طرح‌های صنعتی در منطقه ویژه شمال استان و تامین آب اراضی کشاورزی از سد دره امیری و سد چم‌شیر، اشتغال در بخش‌های مختلف ایجاد می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با اشاره به اینکه برای توسعه زیرساخت‌ها در دیلم ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است افزود: برای اجرای طرح‌های احداث سد دره امیری، سالن ورزشی چند منظوره ویژه بانوان و درمانگاه تامین اجتماعی دیلم ۱۶۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های دیلم تخصیص یافته است.

انتهای پیام /پ

۱۶۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان دیلم تخصیص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.