هفته وحدت مبارک

با فرا رسیدن هفته وحدت، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش با صدور پیامی این هفته را به تمام مسلمانان جهان به ویژه جوانان دیار کریمان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن این پیام به شرح زیر است:

بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.

ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

و آن گاه که مردم را بر محور کلام برحق و آسمانی ” قولوا لا اله الا الله تفلحوا ” گردهم آورند وحدت امت در دایره دین جهان شمول اسلام ارائه شد که تا ابد زنده و پایدار بماند.

دیار کریمان با توجه به وحدت بی نظیر فرق مذهبی ، نمونه ای از آرمان رسول الله (ص) در وحدت است و یقیناً مردم  این استان در سایه چتر پربرکت ، پیامبر نور و مهربانی ، عشق و محبّت به هم نوع را از اوجب واجبات دانسته و در این ایام فرخنده حمایت و دستگیری را سرلوحه ی کار خویش می سازند.

امید است همه ی ما زیر پرچم یگانگی وحدتی که خاتم النبیین برای همیشه تاریخ بر افراشته ،در قالب یک امت واحده حرکت کرده و نگارستان ایران را به نمادی از وحدت تبدیل کنیم.

اینجانب میلاد باسعادت عصاره نبوّت و حضرت ختمی مرتبت، پیام آور عزت، رحمت و سعادت کلّ بشر محمد مصطفی (ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) و فرارسیدن هفته وحدت، اخوت و برادری و تجدید پیمان با اسلام و آرمان های نظام اسلامی را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم و جوانان متدین و با ایمان استان کرمان تبریک و تهنیت می گویم.

روح الله اسدی

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان

انتهای پیام/ب

پیام تبریک معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار