پیام استاندار برای شهادت مدافع حرم منصور عباسی

استاندار چهارمحال و بختیاری، شهادت افتخارآفرین رزمنده مدافع حرم منصور عباسی هفشجانی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در پیامی، شهادت منصور عباسی هفشجانی رزمنده مدافع حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«شهیدان مدافع حرم، همان مردان راستینی هستند که با رشادت، دلاوری و غیرت خود با نیرو‌های اهریمن تکفیری تروریستی داعش در جبهه‌های خارج از خاک ایران اسلامی مبارزه و از حریم ولایت و امامت دفاع جانانه می‌کنند ....

شهادت رزمندگان اسلام در جبهه‌های مختلف دفاع از اسلام و ایران، همواره عامل اصلی ثبات نظام جمهوری اسلامی در منطقه و حفظ اقتدار کشور در دنیا محسوب می‌شود.

شهادت سراسر افتخار منصور عباسی هفشجانی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت شریف ایران، مردم چهارمحال و بختیاری و خانواده گرامی این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد یکتا برای روح آن عزیز سفر کرده رحمت الهی و برای سایر بازماندگانش صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.»

گفتنی است: پاسدار شهید منصور عباسی هفشجانی از رزمندگان افتخارآفرین مدافع حرم از استان چهارمحال و بختیاری، به دست تک‌تیراندازان تکفیری داعش، در منطقه البوکمال سوریه به شهادت رسید.

شهید منصور عباسی جانباز ۲۵ درصد دوران دفاع مقدس و برادر شهید آیت الله عباسی، اهل شهر هفشجان می‌باشد.

هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد، در فاصله ۱۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ز

تبریک و تسلیت شهادت مدافع حرم منصور عباسی هفشجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.