برنامه‌های وداع، تشییع و خاکسپاری شهید منصور عباسی

زمان برنامه‌های وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم منصور عباسی هفشجانی اعلام شد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری؛ زمان برنامه‌های وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر رزمنده شهید مدافع حرم منصور عباسی هفشجانی، به شرح زیر اعلام شد:

پیکر مطهر شهید منصور عباسی امروز سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶ پس از طواف گِرد مضجع نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر مقدس قم، برای مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری به شهرکرد مرکز استان منتقل می‌شود.

مراسم استقبال و وداع با پیکر پاک این شهید مدافع حرم و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره برادر شهیدش آیت الله عباسی از شهدای دفاع مقدس، ساعت ۱۶ فردا چهارشنبه ۱۵ آذر با حضور آحاد مردم ولایتمدار و شهید پرور زادگاهش هفشجان، از میدان امام خمینی (ره) تا مسجد جامع این شهر برگزار و مراسم وداع با این شهید والامقام نیز پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد جامع برپا خواهد شد.

آیین وداع با شهید منصور عباسی همچنین از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۱۶ آذر و با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان شهرکرد، خانواده معظم و ایثارگران و رزمندگان و همسنگران این شهید در سپاه قمر بنی هاشم (ع) در شهرکرد برگزار و پس از ادای احترام نظامی، برای تشییع، به میدان ۱۲ محرم شهرکرد منتقل می‌گردد.

پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۱۶ آذر بر روی دستان مردم شهیدپرور از حرم مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) تا میدان ۱۲ محرم شهرکرد مرکز استان تشییع و پس از اقامه نماز میت، در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است: پاسدار و رزمنده شهید مدافع حرم منصور عباسی متولد ۹ فروردین سال ۱۳۳۶، جانباز ۲۵ درصد دوران دفاع مقدس و برادر شهید آیت الله عباسی، اهل شهر هفشجان می‌باشد که در منطقه البوکمال سوریه و به دست تک تیراندازان تکفیری داعش به شهادت رسید.

هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد، در فاصله ۱۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ش

برنامه‌های وداع، تشییع و خاکسپاری شهید مرافع حرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار