یادواره اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم منصور عباسی

اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم منصور عباسی هفشجانی، در شهرکرد برگزار شد.

یادواره یکمین سالگرد شهادت شهید منصور عباسیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آیین یادواره و بزرگداشت اولین سالگرد شهادت پاسدار شهید مدافع حرم منصور عباسی هفشجانی همراه با یادبود برادر شهیدش آیت الله عباسی و شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری، در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

سردار اصغر صبوری معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) در دفاع مقدس، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان و اقشار مردم در این آیین معنوی حضور داشتند.

همچنین در این برنامه از تمبر یادبود شهید عباسی، مزین به دست نوشته و امضای رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله) رونمایی شد.

شرکت کنندگان در این برنامه، با حضور بر سر مزار مطهر شهید در گلزار شهدای شهرکرد و قرائت فاتحه، یاد و خاطره آن شهید والامقام را گرامی داشتند.

گفتنی است: پاسدار و رزمنده شهید مدافع حرم منصور عباسی متولد ۹ فروردین سال ۱۳۳۶، جانباز ۲۵ درصد دوران دفاع مقدس، اهل شهر هفشجان بود که سال گذشته، به دست تک تیراندازان تکفیری داعش در منطقه البوکمال سوریه به شهادت رسید و پیکر پاکش در تاریخ  ۱۶ آذر ۹۶ تشییع و در گلزار مطهر شهدای شهرکرد به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/خ

رونمایی از تمبر یادبود شهید منصور عباسی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.