آغاز نخستین دوره جشنواره جزیره ورزش منطقه آزاد اروند

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند در آیین گشایش این جشنواره گفت:در جشنواره جزیره ورزشکاران در 90 رشته ورزشی در آن به فعالیت می پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ادیبی مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند افزود :درجشنواره جزیره ورزش غرفه‌ ها به تعداد لازم به هیات ها تحویل داد شده و تعدادی نیز تشک ورزشی رزمی و کشتی نیز در اختیار هیات ها قرار گرفته است.


وی گفت: برنامه‌های جانبی نیز برای این جشنواره در نظر گرفته شده که 10 شب آیین جشن با حضور هنرمندان بومی، جشنواره پخت غذاهای محلی و ارایه و معرفی ورزش ‌های بومی، محلی، روستایی و عشایری منطقه آزاد اروند را شامل می‌ شود.


ادیبی افزود: تیراندازی، تیر و کمان، بیلیارد، تنیس روی میز، شطرنج، بسکتبال، والیبال و مسابقات پنالتی فوتبال از جمله رشته‌ هایی هستند که مردم و خانواده ‌ها می‌ توانند در محل برگزاری جشنواره جزیره ورزش آن را انجام دهند.


وی گفت:همچنین آموزش تمامی رشته ‌ها شامل شمشیر بازی، کاراته، تکواندو، جودو،ووشو، ژیمناستیک، آمادگی جسمانی، یوگا و ایروبیک نیز در محل جشنواره به صورت رایگان به شهروندان ارایه می شود.


مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند افزود:مسابقاتی نظیر کشتی، شمشیربازی و والیبال ادارات مستقر در منطقه در این جشنواره برگزار می شود.


وی گفت:نمایش برنامه‌ های فرهنگی نیز در کنار برنامه ‌ها ورزشی از جمله برنامه ‌های جشنواره جزیره ورزش است که شامل عروسک‌ های غول‌ پیکر، عروسک‌ های تن‌ پوش، نمایش ‌های خیابانی و اجرای پرفورمنس است.


انتهای پیام /د


آغاز نخستین دوره جشنواره جزیره ورزش اروند در نمایشگاه دایمی سازمان منطقه آزاد اروند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.