ممانعت نمایندگان مجلس از ضایع شدن حقوق خوزستانی ها در استخدام

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: از ضایع شدن حقوق خوزستانی ها درخصوص مساله استخدامی ها ممانعت می کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی گلمرادی، عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس با تمام توان مانع تضییع حقوق خوزستانی‌ها می‌شوند، بیان داشت: وزیر نفت باید در صحن علنی مجلس پاسخگوی موضوع استخدامی‌ ها باشد.

وی تصریح کرد: امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری شده و این نام‌گذاری متناسب با شرایط و اوضاع‌ واحوال کشور انجام ‌شده است.

گلمرادی اذعان داشت: امروز کشور در حوزه اقتصاد بویژه در بحث تولید و اشتغال با مشکلات جدی مواجه است و همه مسئولان اجرایی کشور و خانه ملت باید اولویت خود را به موضوعاتی که در شعار سال تعریف‌ شده معطوف کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه افزود: توصیه من به همه عزیزانی که در صنایع پتروشیمی مسئولیت دارند این است که متعهدانه در رابطه با موضوعات اقتصادی، صنعتی و تولید و اشتغال توجه داشته باشند و هیچکس حق ندارد برای حل مسائل و مشکلات پیش رو ساده‌ترین راه را انتخاب نماید.

این مقام مسئول اظهار داشت: ما به‌ عنوان مسئولان جامعه اسلامی باید مشقت پذیر بوده و تحمل سختی را داشته باشیم و راهکارهایی که همه جوانب در آن لحاظ شده را ارائه کنیم.

علی گلمرادی بیان کرد: در موضوع ثبت نام برای آزمون استخدامی وزارت نفت عدالت رعایت نشده و هرچند روند آن در میانه راه متوقف شد، اما نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی تا زمان تأمین حقوق خوزستانی‌ها در این آزمون موضوع را پیگیری می‌کنند.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر نفت باید در صحن علنی مجلس در مورد این مسئله پاسخگوی نمایندگان باشد و در سریع‌ترین زمان ممکن شرایط و مقررات استخدام را به نفع نیروهای بومی و تحصیل‌کرده در دانشگاه‌های استان تغییر دهد.

وی گفت: مردم اطمینان داشته باشند نمایندگان آن‌ها در خانه ملت با تمام توان در راستای دفاع از حق‌ و حقوق و مطالبات آن‌ها تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهند برد و در این راه از هیچ اقدام قانونی فروگذاری نخواهند کرد.

انتهای پیام/گ

نمایندگان مجلس مانع تضییع حقوق خوزستانی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۶
چرا استخدام نمی کنند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۶
چرا استخدام نمی کنند ؟