فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: کارکرد رسانه ملی امید بخش و امنیت آفرین است.

دیدار فرماندهی و معاونین و مدیران انتظامی با مدیر کل صدا و سیمابه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار غلامعباس غلامزاده در دیدار با مدیرکل و مدیران صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، با تبریک هفته وحدت، نقطه اشتراک ناجا و رسانه ملی را تلاش برای بسط امنیت اجتماعی و روانی و نهایتاً خدمت به مردم و افزایش امیدواری به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد.

وی، ضمن قدردانی از همکاری و تعامل مطلوب صدا و سیمای استان برای کمک به تحقق اهداف امنیتی و اجتماعی نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت زیربنای توسعه و کارکرد رسانه ملی، امید بخش و امنیت آفرین است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کارکرد وسیع و فراگیر صدا و سیما، بر ظرفیت و نقش مهم و مؤثر شبکه‌های استانی برای آگاهی بخشی، آموزش نکات انتظامی و امنیتی و اطلاع رسانی از هشدار‌ها و عملکرد پلیس تأکید کرد.

غلامزاده گفت: خدمات گسترده نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف از جمله جرایم، مواد مخدر، فضای مجازی، امنیتی، راهنمایی و رانندگی، خودرویی، نظام وظیفه و گذرنامه نیازمند حمایت و همکاری تمامی دستگاه‌هاست.

وی با بیان عملکرد مطلوب نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در ارزیابی‌های صورت گرفته افزود: از ابتدای امسال وقوع جرایم خشن در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده است.

غلامزاده ادامه داد: جرایمی نظیر سرقت به عنف، کیف قاپی، تجاوز به عنف، شرارت و چاقوکشی و جرایم مسلحانه در استان نیز ۳۰ درصد کاهش داشت.

وی با بیان اهتمام پلیس فتا در زمینه آموزش و پیشگیری از جرایم در فضای مجازی اظهار داشت: کشفیات جرایم فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری هم در این مدت بیش از ۸۰ درصد افزایش یافت.

غلامزاده با بیان اجرای طرح امنیت اخلاقی در ۱۶ محور در مجموعه پلیس اطلاعات و امنیت و مبارزه با مواد مخدر استان گفت: از ابتدای امسال ضمن کشف بیش از یک هزار و ۹۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر، کشفیات و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر و دیگر جرایم نیز ۶۰ درصد افزایش داشت.

وی افزود: از ابتدای سال جاری بیش از ۲۹ میلیارد ریال کالای قاچاق هم در استان کشف و ضبط شد که با افزایش عملکرد مواجه بوده است.

غلامزاده اضافه کرد: تصادفات فوتی در چهارمحال و بختیاری هم امسال تا کنون ۱۰ درصد کاهش داشت که نسبت به متوسط کشوری، این استان در ضعیت مطلوبی در این زمینه قرار دارد.

وی با اشاره به کارکرد سامانه ۱۹۷ جهت اعلام انتقادات، شکایات، پیشنهادات و قدردانی مردم از عملکرد ناجا افزود: امسال تا کنون، میزان تقدیر مردم استان در حوزه‌های مختلف از طریق این سامانه، بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

از ۱۲ ربیع الاول سالروز میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) به روایت اهل سنت تا ۱۷ ربیع الاول سالروز ولادت آن حضرت (ص) بنا بر روایات شیعه و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، به عنوان «هفته وحدت» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

تلاش ناجا و صدا و سیما برای بسط امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار