پورکاظمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

برگزاری سه آزمون پزشکی در ۳۰ آذر/ فرصت مجدد ثبت نام برای داوطلبان

رئیس سنجش پزشکی از برگزاری سه آزمون در ۳۰ آذر خبرداد و گفت: امکان فرصت مجدد ثبت نام برای داوطلبان این آزمون‌ها هفته آینده فراهم می‌شود.

محمدحسین پورکاظمی رئیس سنجش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  از برگزاری سه آزمون در پایان آذر خبر داد و گفت: ثبت نام سه آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی، چهاردهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور و سی و یکمین دوره آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور از ۵ آذر آغاز شد و تاریخ ۹ آذر اتمام مهلت زمان ثبت نام بود.

رئیس سنجش پزشکی به تمدید مهلت ثبت نام این آزمون‌ها اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه برخی داوطلبان  از ما درخواست کردند تا مهلت ثبت نام سه آزمون را تمدید کنیم، تصمیم گرفتیم روزی را برای ثبت نام این داوطلبان در نظر بگیریم که به احتمال زیاد اول هفته آینده خواهد بود، زمان دقیق ثبت نام مجدد در سایت سنجش پزشکی به نشانی  www.sanjeshp.ir اعلام می شود.

پورکاظمی تصریح کرد: کارت ورود به جلسه آزمون سه شنبه ۲۸ آذر بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار خواهد گرفت، داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنها به سالن برگزاری آزمون جلوگیری به عمل می آید. 

آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشكی خارج از کشور

وی با اشاره به برگزاری هشتمين دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشكی خارج از کشور عنوان کرد: این آزمون در 2 بخش اختصاصی و علوم پایه برگزار می شود.

رئیس سنجش پزشکی با بیان اینکه آزمون هشتمين دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشكی خارج از كشور در يكی از دانشگاه های علوم پزشكی در تهران برگزارمی شود، گفت: آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت ٩ صبح و آزمون دروس علوم پايه رأس ساعت ١٤ روز پنجشنبه ٣٠ آذر برگزار می شود.

پور کاظمی عنوان کرد: منابع بخش اختصاصی و علوم پايه آزمون دانش آموختگان رشته دندانپزشكی خارج از كشور سال ٩٦ در سايت سنجش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir  برای داوطلبان قابل دسترسی است.

رئیس سنجش پزشکی گفت: پذیرفته شدگان در مرحله آزمون کتبی  جهت شركت در مرحله عملی به يكی از دانشگاه‌های علوم پزشكی تهران يا شهيد بهشتی معرفی می شوند.

وی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان در هشتمين دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشكی خارج از كشور گفت: در مهلت تعیین شده ۳۲۶ نفر در سایت سنجش پزشکی ثبت نام کردند.

آزمون جایابی دندانپزشکی

پوکاظمی با اشاره به برگزاری سی و یکمین آزمون جایابی دندانپزشکی گفت: این آزمون رأس ساعت ٩ صبح روز پنجشنبه ۳۰ آذر در یکی از دانشگاه های تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: در آزمون جایابی دندانپزشکی نمره منفی اعمال نمی شود و داوطلبان فارغ التحصیل از دانشگاه‌های مورد تأييد وزارت بهداشت، بايد ٦٠ درصد نمره  كل آزمون را كسب کنند.

رئیس سنجش پزشکی گفت : در آخرین دوره آزمون جایابی دندانپزشکی ۴۵ نفر ثبت نام کرده‌اند.

آزمون ملی داروسازی

پورکاظمی با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور عنوان کرد: این آزمون در ۳۰ آذر برگزار می شود و  در مهلت تعیین شده  ۱۲۶ نفر ثبت نام کردند.

 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سام
۲۳:۴۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۶
چه خوب .
آخرین اخبار