محموله‌های قاچاق به مقصد نرسیدند

با تلاش مأموران انتظامی، ۵۵ رأس احشام و ۲۴ تن برنج قاچاق کشف شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ عبدالرضا ضربت فرمانده نیروی انتظامی داراب گفت: مأموران انتظامی شهرستان داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، به ۴ دستگاه حامل احشام قاچاق مظنون و خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ها، ۴۷ راس گوسفند و ۸ راس گاو قاچاق به ارش ۹۰۰ میلیون ریال کشف و در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر شدند.

سرهنگ برزگر با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کامیون حامل ۲۴ تن برنج قاچاق در فراشبند توقیف شد

فرمانده نیروی انتظامی فراشبند از کشف ۲۴ تن برنج قاچاق به ارزش ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی رزمجویی فرمانده نیروی انتظامی فراشبند گفت: ماموران انتظامی شهرستان فراشبند هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر حامل برنج مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی ماموران مشخص شد کامیون مذکور حامل ۲۴ تن برنج قاچاق و بدون مدارک گمرکی بوده که براساس نظریه کارشناسان، ارزش ریالی محموله یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ رزمجویی با اشاره به اینکه متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار پلیس قرار دارد و با قاچاقچیان برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام/ن

توقیف محموله های قاچاق در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار