تربت جام میزبان همایش شعر "یاران یکدل"

همزمان با هفته وحدت همایش شعر "یاران یکدل" با حضور شاعران برجسته کشور در شهر تربت جام برگزار می‌شود.

تربت جام میزبان همایش شعر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در این همایش یک روزه که به مناسبت هفته وحدت و با محوریت وحدت ملی و مذهبی برگزار می‌شود، شاعرانی چون محمدکاظم کاظمی، غلامرضا طریقی، علیرضا بدیع، جویا معروفی، احسان تاجی حضور خواهند داشت.

در این مراسم قرار است علاوه بر معرفی برگزیدگان جشنواره «یاران یکدل» اهدای جوایز به سرایندگان آثار برتر به تشخیص هیات داوران، شعرخوانی شاعران و اجرای موسیقی محلی، از تلاش‌های محمد عمر عبدی بِزدی، شاعر پیشکسوت تربت جام نیز تجلیل به عمل آید.

گفتنی است پس از انتشار فراخوان همایش شعری"یاران یکدل" از سوی انجمن ادبی جام جهان بین، شمار قابل توجهی از شاعران جوان کشور آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کردند و پس از جمع‌آوری آثار، هیات داوران با بررسی و داوری اشعار رسیده به دبیرخانه سه نفر از شاعران را به عنوان برگزیدگان این همایش انتخاب و معرفی کردند که قرار است در آیین پایانی این گردهمایی در شهر تربت جام ضمن معرفی برگزیدگان با اهدای لوح یادبود و جایزه نقدی از آنان تقدیر به عمل آید.

این همایش از سوی انجمن ادبی جام جهان‌بین تربت جام و با حمایت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، روز سه‌شنبه 14 آذر از ساعت 17:30 الی 19:30 در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تربت جام برگزار خواهد شد.


انتهای پیام//س.ج

 

 

همایش شعر "یاران یکدل"در تربت جام برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.