تربت جام میزبان «یاران یکدل» می‌شود

همایش شعر یاران یکدل (ویژه هفته وحدت) با حضور شاعران برجسته کشور، 14 آذر در شهر تربت جام برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان؛ همایش شعر یاران یکدل (ویژه هفته وحدت) با حضور شاعران برجسته کشور، 14 آذر در شهر تربت جام برگزار می‌شود.

در این همایش یک‌روزه که به مناسبت هفته وحدت و با محوریت وحدت ملی و مذهبی برگزار می‌شود، شاعران برجسته‌ای چون محمد کاظم کاظمی، غلامرضا طریقی، علیرضا بدیع، جویا معروفی، احسان تاجی و ... حضور خواهند داشت.

بر پایه این گزارش، در این مراسم قرار است علاوه بر معرفی برگزیدگان جشنواره «یاران یکدل»، اهدای جوایز به سرایندگان آثار برتر به تشخیص هیئت داوران، شعرخوانی شاعران و اجرای موسیقی محلی، از تلاش‌های محمدعمر عبدی بِزدی شاعر پیشکسوت تربت جام نیز تجلیل به عمل آید.

گفتنی است؛ پس از انتشار فراخوان همایش شعری «یاران یکدل» از سوی انجمن ادبی جام جهان بین، شمار قابل توجهی از شاعران جوان کشور آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال نمودند و پس از جمع آوری آثار، هیئت داوران متشکل از جواد محقق، دکتر اسماعیل امینی، غلامرضا طریقی و علی محمد مودب با بررسی و داوری اشعار رسیده به دبیرخانه، سه نفر از شاعران را به عنوان برگزیدگان این همایش انتخاب و معرفی کردند که قرار است، فردا در آیین پایانی این گردهمایی در شهر تربت جام ضمن معرفی برگزیدگان با اهدای لوح یادبود و جایزه نقدی از آنان تقدیر به عمل آید.

این همایش از سوی انجمن ادبی جام جهان‌بین تربت جام و با حمایت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، روز سه‌شنبه 14 آذر از ساعت 17:30 الی 19:30 در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تربت جام برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.