۶ هزار معلول کهگیلویه و بویراحمدی پشت نوبت دریافت خدمات بهزیستی

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و پشت نوبت بودن ۶ هزار معلول در این استان برای دریافت خدمات بهزیستی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سید علیرضا موسوی امجد اظهار داشت: هفته معلول فرصت مناسبی برای بررسی مشکلات جامعه معلولان در زمینه‌های مختلف بوده که امیدوارم مسئولان و متولیان امر این مهم را در دستور کار داشته باشند.

وی یکی از مشکلات جامعه معلولان را فراهم نبودن زیرساخت‌ها برای تسهیل در عبور و مرور معلولان دانست و افزود: عملکرد شهرداری‌ها در مناسب سازی پیاده روها مطلوب نبوده و در برخی مواقع نیز شاهد سهل انگاری در این زمینه هستیم.

موسوی‌امجد با تاکید بر اینکه معلولیت محدودیت نمی‌آورد، ادامه داد: بسیاری از معلولان هنرمندان، ورزشکار و ...نیازمند حمایت و هدایت مدیران دستگاه‌های اجرای بوده زیرا در این صورت شاهد درخشش آنان در حوزه‌های مختلف هستیم.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: انتظار می‌رود مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نسبت به حمایت از قوانین مربوط به معلولان از جمله اجرایی شدن لایحه جامع حمایت از حقوق معلولان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

موسوی‌امجد با اشاره به اینکه 18 هزار و 500 معلول در این استان وجود دارد، گفت: 6 هزار زن بی‌سرپرست نیز از خدمات بهزیستی این استان بهره‌مند بوده و از هیچ تلاشی برای ارائه خدمت بی منت به جامعه هدف از جمله زنان بی سرپرست دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/غ

6 هزار زن بی سرپرست تحت حمایت بهزیستی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.