رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: وحدت نباید به یک هفته خلاصه شود و باید برای حفظ آن علمای اهل سنت و تشیع مشترکات میان ما را پررنگ کنند.

وحدت نباید به یک هفته خلاصه شود/لزوم تاکید علمای اهل سنت و تشیع بر روی مشترکات/وحدت سدی در مقابل دشمنان اسلام استجلال محمود‌زاده رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه حفظ وحدت میان همه ادیان و مذاهب در کشور و همچنین شیعیان و سنی‌ها بسیار ضروری است، گفت: با وجود وحدت در میان ما می‌توان در برابر توطئه‌های دشمنان مقاومت و آن را خنثی کرد.

محمود‌زاده تصریح کرد: قطعا نباید وحدت تنها به صورت شعاری آن هم در یک هفته خلاصه شود، بلکه در طول سال وحدت و یکپارچگی را باید داشته باشیم و برای حفظ آن هم علمای اهل سنت و تشیع می‌توانند بر روی مشترکات میان ما تأکید و آن را پررنگ کنند.

رئیس فراکسیون اهل سنت با تأکید بر اینکه باید برای رفع مشکلات کشور وحدت شعاری و عملی در کنار یکدیگر داشته باشیم، افزود: همچنین لازم است که وحدت میان تمام مذاهب و همچنین شیعه و سنی در سطح دنیا و جامعه مسلمانان رعایت شود و با پیدا کردن مبنایی عملی از حد شعار خارج شد.

وی اظهار کرد: حدود 95 درصد مشترکات میان اهل تسنن و تشیع از قبیل اعتقاد به خدا، قرآن، پیامبر اکرم (ص)، احادیث واحد وجود دارد که باید آنها را برجسته و به آن متوسل شد تا مسلمانان در دنیا به وحدت عملی برسند.

محمود‌زاده با تاکید براینکه باید با وحدت از اشرار و دشمنان اسلام فاصله گرفت، بیان کرد:‌ وحدت عملی مسلمانان می‌تواند در مقابل دشمنان و کشورهایی که در صدد ایجاد جنگ و فتنه در منطقه برای فروش اسلحه و خارج کردن منابع مسلمانان هستند، یک سدی ایجاد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار