خرید دستگاه‌های مخصوص برای لایروبی رودخانه دز

فرماندار دزفول گفت: ما آمادگی داریم تا از اعتبارات شهرستان نسبت به خرید دستگاه‌های مخصوص متناسب با نیاز رودخانه دز برای لایروبی آن هزینه کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد ابوالحلاج، معاون شهردار دزفول گفت: لایروبی رودخانه دز نیازمند هزینه است و همه دستگاه ها باید در این زمینه به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به انباشت حجم زیاد زباله و جلبک ها در کنار پل شناور اظهار کرد:  این پل هزینه های زیادی برای شهرداری به بار آورده به گونه ای که روزانه باید یک کمپرسی زباله از اطراف آن جمع آوری کنیم و بعد از سیل نیز یک میلیار دریال صرف جاسازی مجدد آن کردیم.

 معاون شهردار دزفول افزود : با این تفاسیر اما باید گفت که رشد جلبک ها ربطی به این پل ندارد چرا که مشکل اصلی رشد جلبک ها لایروبی نکردن رودخانه و رسوب گذاری بیش از حد آن است.

ابوالحلاج با بیان اینکه لایروبی رودخانه نیازمند هزینه و دستگاه های مربوط به این کار است، عنوان کرد: نیاز است تمام دستگاه ها و ادارات شهرستان حیطه وظایف خود در محدوده رودخانه دز را بدانند و همه با هم وارد عمل شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری دزفول با بیان اینکه ماهانه ۳۰۰ تن پسماند از محدوده ساحل شهری رودخانه دز جمع آوری می شود، گفت: با این حال اما وضعیت پسماندهای مانده در پشت سد تنظیمی و سد دز که در محدوده وظایف شهرداری نیست همچنان بلاتکلیف است که باید بیش ازپیش به این موضوع تقسیم وظایف توجه کرد.

انتهای پیام/م

لایروبی رودخانه دز نیازمند هزینه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.