میرسلیم در بزرگداشت روز دانشجو:

دولت برای مشکل آلودگی هوا چاره ای نیندیشیده است/ایجاد تشکل‌های دانشجویی ضرورت دارد

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: یکی دیگر از مشکلات کشور که برای آن چاره‌اندیشی نشده، آلودگی هوا است.

دولت برای مشکل آلودگی هوا چاره ای نیندیشیده است/ایجاد تشکل‌های دانشجویی ضرورت داردبه گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در آئین بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران گفت: باید قشر جوان به‌ویژه دانشجویان به حفظ و بقای نظام جمهوری اسلامی ایران توجه داشته باشند.

میرسلیم با بیان اینکه دانشجویان باید مطلب حق را تشخیص دهند و تلاش کنند تا بتواند حق را به کرسی نشانده و به موفقیت کشور و جامعه یاری رسانند، افزود: نباید در دانشگاه‌ها ناهنجاری و بدرفتاری جایگزین انجام کارهای پژوهشی و علمی شود.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: دانشجویان با صبر و آگاهی به مسائل سیاسی بپردازند؛ ایجاد تشکل‌های دانشجویی همسو با رسیدن به اهداف نظام واجب و ضروری است.

وی تاکید کرد: کمتر از 100 میلیارد دلار از انرژی و ذخایر کشور ازجمله گاز و نفت از بین می‌رود؛ می‌توان از نفت و گاز ایران برای تولید کالاهای دیگر استفاده کرد؛ باید در مبحث کم‌آبی کشور به‌صورت چشم‌گیر فعالیت داشته باشیم چرا که ایران جزء کم آب‌ترین کشورهای دنیاست؛ عمق 300 متر برای حفر چاه در ایران قابل‌قبول نیست.

میرسلیم خاطرنشان کرد: بیش از 700 هزار حلقه چاه غیرمجاز در سطح کشور بیانگر عدم نظارت کافی دولت بوده است؛ این روند نشان‌دهنده این است که دولت در این زمینه فعالیت درخوری نداشته است.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: شاهد خشک شدن دریاچه ارومیه بودیم اما هیچ اقدام به‌جایی انجام نشد. خشک شدن این دریاچه افزایش گردوغبار را به همراه خواهد داشت، یکی دیگر از مشکلات کشور که برای آن چاره‌اندیشی نشده است را می‌توان آلودگی هوا برشمرد؛ عامل بروز این موضوع وسایل نقلیه نا مناسب و عدم فرهنگ‌سازی در این راستا است که باید تدبیر درستی در این راستا اندیشیده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
مسئولان خواهشمندم چاره ای بیندیشند هوا روز به روز آلوده میشه چون اکثرا ماشین هاشونو میارن بیرون آخه تا کی ؟
آخرین اخبار