قنبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تشکل‌های دانشجویی باید به رفع نقاط ضعف کشور کمک کنند

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت:تشکل‌های دانشجویی نیز باید به مسائلی که کشور را در مسیر توسعه قرار می‌دهد کمک کنند.

تشکلهای دانشجویی باید به رفع نقاط ضعف کشور کمک کنندداریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نقش دانشجویان در عرصه های مختلف کشور اظهار کرد: دانشجویان از نیروهای مهم مبارزاتی در کشور هستند که همواره علیه دخالت بیگانگان در مسائل کشور و مبارزه با استبداد فعال بوده‌ و هستند.

وی افزود: به عنوان مثال در کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ و زمانی که کشور در معرض خطر استعمار قرار داشت دانشجویان با شهامتی مثال زدنی حماسه ای بی نظیر آفریدند.

 قنبری تصریح کرد: جنبش های دانشجویی در روز ۱۶ آذر نقطه عطف به سزایی پیدا کرد اما به نظر من اهمیت این قشر فراتر از آن است چرا که فعالیت های دانشجویی در جهت مبارزه با توطئه و استکبار از دیرباز در کشور ما فعال بوده است.

 عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری بیان کرد: روز ۱۶ آذر مناسبت تاریخی مثال زدنی است چرا که دانشجویان در این روز رشادت بی بدیلی از خود نشان دادند.

 وی با اشاره به اهمیت فعالیت تشکل‌های دانشجویی ادامه داد: تشکل‌های دانشجویی باید در کنار کار عملی در مسائل سیاسی نیز فعال باشند و همچنان در دفاع از دستاوردهای ملت حضور یابند چراکه بخشی از پیروزی انقلاب مرهون فعالیت این قشر است.

 قنبری تاکید کرد: از دیگر وظایف تشکل‌های دانشجویی این است که نقاط ضعف کشور را پیدا کرده و به مرتفع سازی آن بپردازند چرا که کسب علم و دانش زمانی مفید خواهد بود که در خدمت توسعه و آبادانی کشور قرار گیرد و تشکل‌های دانشجویی نیز باید به مسائلی که کشور را در مسیر توسعه قرار می‌دهد کمک کنند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار