بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآنی بسیج استان در اردبیل برگزار شد

بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآنی بسیج با محوریت شهید مدافع حرم شهید علی سیفی در ستاد صالحین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابراهیمی دبیر برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل اظهار داشت: این دوره از مسابقات در پنج رشته از قرآن کریم در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به مدت یک روز باهم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با شرکت ۱۰۰ نفر از برادران انجام شد افزود: علاوه بر رقابت انفرادی این دوره از مسابقات بصورت تیمی چهار نفره نیز برگزار می شود که از هر رشته یک نفر در این دوره از مسابقات تیمی قرآن کریم به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

حجت الاسلام فیاضی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات گفت: قاریان و حافظان قرآن کریم از جایگاه بزرگی در دنیا و آخرت برخوردار هستند که باید با تدبر و عمل به قرآن کریم این جایگاه قرآنی را حفظ کنند.

وی افزود : برای ترویج این فرهنگ قرآنی در بین نسل جدید جامعه باید تمامی دستگاه های فرهنگی قرآنی استان تلاش کنند.

۱۲ نفر از نفرات برتر این دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ 10 جز و 20 جز به مسابقات کشوری که در استان تهران برگزار می شود راه پیدا می کنند.

 

انتهای پیام/ح

 مسابقات قرآن کریم ویژه بسیجیان استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.